Antwerpen verwelkomt de sinksenfoor

Quoted post


Gast

#54 Re: En dan nu de realiteit van het verhaal

2012-04-05 23:51

#49: stads fanneke - En dan nu de realiteit van het verhaal

Oeps, een bewoner, sta mij toe om dit als mede-bewoner even te nuanceren. Daarbij ga ik mij min of meer focussen op de bepaalde puntjes die je aanhaalt.

6 weken lang een ondragelijk toename van (zwerf)afval
Dat hangt ervanaf wat u als ondragelijk ziet. Er wordt wel degelijk gekuist in de buurt hoor, iedere morgen. Wat wenst u nog meer? Achja, dat bent u gewoon want dat doen ze hier quasi elke dag.

6 weken lang een toename van de (al goed vertegenwoordigde) criminaliteit& onveiligheid-gevoel
Persoonlijk voel ik mij veiliger tijdens de Sinksenfoor, als wanneer er weer eens een kudde zigeuners neergestreken is aan de Scheldekaaien.  Waar veel volk is zal ook meer kleine criminaliteit zijn, da's logisch. Laten we anders ook ineens heel de Meir afsluiten, al die criminelen! Als in deze buurt op eender welke dag, zonder dat iemand van iets weet, een autoruit ingeslagen kan worden, dan denk ik dat we de oorzaak iets dieper moeten gaan zoeken...

6 weken lang tot een stuk in de nacht naast het volume van een mega-dancing slapen
Laten we er wel rekening mee houden dat het volume niet onoverkomelijk is en dat er een sluitingsuur is dat wel gerespecteerd wordt? In de week stoppen ze om 12u en in het weekend om 1u. Leve de dubbele beglazing, u wist waar u kwam wonen.

6 weken lang de gevels van hun woningen en hun auto's alle dagen kunnen kuisen
Laat ons vooral niet gaan overdrijven, ik heb ook een wagen, als ik door mijn raam kijk zie ik recht op de foor en ik heb meer last van honden als van mensen op dat vlak.

Zo zie je maar, er zijn ook nog mensen in deze buurt die voor het behoud van de foor zijn...

Reacties


Gast

#86 Re: Re: En dan nu de realiteit van het verhaal

2012-04-06 19:27:01

#54: - Re: En dan nu de realiteit van het verhaal

OMG zeg wat een ramp volgens deze ... weet ik veel, en euh pampers die nu al langs de straat gesmeten liggen, sluikvuil enz ook, madam of meneer ik heb er gewoont ok. Overdrijven is blijkbaar een sport van U.

Wat kan U wel nog verdragen?  Nu opeens is het een boel van je welste geworden, klopt ook niet ze uwen uitleg.

Bij ons stonder de exstra vuilbakken op het plein, en euh van criminele feiten enz???? der was geen overlast enz,

Wete wat verhuis dan naar den buiten daar riekt het naar verse koeie en paarde stront. Zou zeggen er is van dat soort volk die ook zo ruikt zenne, een hypocriet