Antwerpen verwelkomt de sinksenfoor

Quoted post


Gast

#1

2012-04-05 16:58

De sinksenfoor is een Antwerpse traditie die niet weg mag van deplaats waar zij nu staat op de gedempte zuiderdokken.

Reacties

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-04-05 17:52:46



Gast

#25 Re:

2012-04-05 20:42:34

#1: -  

 Dat vind ik ook, de sinksenfoor is een traditie waar veel mensen naar uit kijken, zowel kinderen, als ouderen is ook een familiegelegenheid en al de actie dat ze doen.

 


Gast

#103 Re: Sinksenfoor

2012-04-08 14:54:28

De mensen die bezwaar op deze kermis maken, Ik heb het dan vooral op nieuwe kopers of bewoners van appartementen of huizen. die wisten toch dat de Sinksenfoor daar jaarlijks doorgaat?


Gast

#133 Re:

2012-04-09 20:29:04

#1: -

sinksenfoor moet blijven

Teacher

#136 Re:

2012-04-09 20:54:06

#1: -  

 

Sinksefoor moet blijven, we gingen er als kind al naartoe en nu is het een plaats waar ik met mijn eigen kind kom voor de attracties, de sfeer en de gezelligheid.

Gast

#192 Re:

2012-04-22 11:33:08

#1: -  

 ik ben ook fan van de sinksenfoor en ook van alle andere grote kermissen maar ik ga naar iedere kermis maar 1 keer moest de sinksenfoor 4 weken in plaats van 6 weken duren ga je al de fans en bezoekers ook hebben kermis is er voor de fun plezier hebben met je maten en elkaar uitdagen van wie durft er op die attractie en ik kan beter schieten dan jij enz de lichtjes de muziek de geuren en de kick dat is kermis en als die verdwijnt denk dat er veel mensen depressief boos treurig rondlopen bewoners rond de kermissen weten al te goed het is 1 maal per jaar in hun beurt en altijd op de zelfde datum van het jaar zou zeggen als je kan en wilt boek dan je reis naar het zuiden of ga bij familie slapen verweg van de kermis

als kermisfan zou ik dan als oplossing voorstellen de foor wat in tijd in te korten de laatste week van de sinksenfoor in antwerpen gan er toch redelijk  wat foorreizigers weg dus men blijft niet de volle 6 weken maar vooral kermis moet blijven


Gast

#199 Re:

2012-04-25 15:19:52

#1: -

Ook culinair festival Antwerpen Proeft, dat al vier edities, zonder overlast voor omwonenden, plaats heeft op de gedempte zuiderdokken, steunt jullie! En waarschijnlijk ook heel veel van onze bezoekers.

Veel succes!