Doorlichtingsplan Gentse politie is karikaturaal - halt aan grote delen van het verbeterplan
Quoted post
Zed Gast |
#59 Staken?? Who are you kidding???2010-11-14 20:38Beste collega's, Zijn jullie niet allemaal een beetje te negatief ingesteld? Ben nu 6 jaar in PZ GENT en heb al die tijd niets anders gehoord dat zaken moeten veranderen.... Heb het idee dat het voor sommigen nooit goed kan zijn. Het rapport van de profs is gebaseerd op bevragingen van het personeel. Die vroeges na nachtdiensten zijn hard...de Y-week vindt niemand nuttig... Soit...ga hier het rapport over het rapport niet opmaken. MAAR STAKEN???? Kijken jullie echt nooit om jullie heen? Zijn jullie niet blij dat jullie een leuke, goed betaalde maar vooral VASTE job hebben? Think about it: er zijn genoeg gezinnen in ons land waar een ontslag, verplaatsing (vaak 30-50 km verder)echte problemen vormen.. Wat gebeuren zal, zal gebeuren.. Ik denk dat de meesten onder jullie dat maar al te goed weten. Dus aub, stop met zagen en neuten en laat er ons AUB het beste van maken... Cheer up!! |
Reacties
Guest Gast |
#61 Re: Staken?? Who are you kidding???2010-11-15 11:49:36#59: Zed - Staken?? Who are you kidding??? Sorry Zed maar als we jou logica zouden moeten volgen moeten we zoals de vorige poster schreef alles maar slikken. Vier jaar geleden vulde ik met veel overtuiging een andere enquete in, in de vier jaar die volgde is geen enkel van de pijnpunten die toen naar voor werden gebracht opgelost. Integendeel ... Praten met de leiding is altijd éénrichtingsverkeer, aan onze problemen wordt niets gedaan terwijl de brief van een overijverige burger priotitair behandelt wordt. Wel ik heb daar persoonlijk genoeg van en ik heb een licht vermoeden dat ik niet de enige ben. Als we nu niet laten zien aan de leiding dat het menens is zijn we weer vertrokken voor jaren van frustratie. Moest dit het geval zijn is er voor mij de volgende mobiliteit voor andere oorden op te zoeken (ja ik weet dat het gras elders waarschijnlijk niet groener is), ik beklaag de jongere collega's die deze optie niet hebben! |
Guest Gast |
#63 Re: Staken?? Who are you kidding???2010-11-16 11:27:39#59: Zed - Staken?? Who are you kidding??? Wat baat een kaars en bril als de uil niet zienen wil ... Wake up ! ! ! |
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
Respecteer de euthanasiewet
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
STOP het hoofddoekenverbod
490 Gemaakt: 2025-05-08
Laat de Turnsport in Ridderkerk niet in hun hemd staan!
1126 Gemaakt: 2025-05-03
Freerunparkje Meerland
347 Gemaakt: 2025-05-06
Meer veiligheid in Rotselaar-Heikant
277 Gemaakt: 2025-05-07
Behoud foodtruck Cakelicious
141 Gemaakt: 2025-05-10
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
1926 Gemaakt: 2025-03-19
Bescherm de Wolf
128 Gemaakt: 2024-08-14
Huurdersinitiatief voor meer picknicktafels op de Sterre
89 Gemaakt: 2025-05-03
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
1974 Gemaakt: 2024-07-07
Geen nieuw gemeentehuis voor gemeente Het Hogeland
74 Gemaakt: 2025-05-08
STOP het hoofddoeken verbod
73 Gemaakt: 2025-05-06
Neen tegen nieuwe industriezone Lepelboomstraat - Blauwe Zwaanstraat - Vichtseweg (PRUP)
393 Gemaakt: 2025-04-22
Laat deel van beschermd stadsgezicht Hulst niet verdwijnen!
182 Gemaakt: 2025-05-02
Stop het hoofddoekenverbod in provinciale scholen van Oost-Vlaanderen
405 Gemaakt: 2025-05-04
Behoud onze ijsjes op de zeedijk! Zeg ja tegen de ijskiosken van Knokke-Heist!
523 Gemaakt: 2025-04-29
BBQ'en met de eerste zonnenstralen van de dag!
55 Gemaakt: 2025-05-10
Crossbar challange video Lela Lindsey Sandy
52 Gemaakt: 2025-05-08
Krachten bundelen voor behoud gespreide zorg
238 Gemaakt: 2025-04-16
Nee, tegen meer AZC’s in Lansingerland
925 Gemaakt: 2025-04-16
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22837 Gemaakt: 2020-06-30