Edwin mag niet uit gtst

Quoted post


Gast

#2351 Re: Re: BELANGRIJK BERICHT!! DIT IS DE REACTIE DIE WIJ VANDAAG MOCHTEN ONTVANGEN OP ONZE PETITIE:

2012-01-30 23:21

#2331: - Re: BELANGRIJK BERICHT!! DIT IS DE REACTIE DIE WIJ VANDAAG MOCHTEN ONTVANGEN OP ONZE PETITIE: 

 Hallo,

Ik ben Rebecka

En ben grootfan van Edwin/Raynor deze reatie van hun in echt ronduit belagelijk en dan druk ik mij nog zacht uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en hun reactie is ook lul koek want er zijn al eerder mensen op gestaan uit de dood bij gtst kijk maar naar Ludo een paar geleden.

Als de schrijvers echt zouden willen en ook nog luisterde naar ons kan een hele boel maar het is een kwestie van niet willen dat is het gewoon en niets anders!!!!!!!!!!!!!!!!! deze reatie zorgt bij mij juist voor dat ik nog gedrevender word om Raynor terug te kijgen in de serie.

Ik pik dit echt niet en die nieuwe karakters kunnen mij echt gestolen worden!!!!!!!!!!!! Raynor moet terug komen maar ja 

Ik SPOP vanaf vandaag met kijken!!!!!!!!!!!!!! daar doe ik zeker aan mee met liefde en plezier geloof mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Stelletje zakkewasserdaar die schrijvers!!!!!!!!!niets meer zijn ze echt niet!!!!!!!!1 

I love Ewin and Raynor4EVER!!!!!!

Heb zoveel RESPECT voor Raynor ongeloofelijk en dat zal echt altijd zo blijven!!!!!!! 

Echt geweldig met jullie gedaan hebben Raynor mag trots zijn op zulke fans als er nog een actie komt hoor ik het heel graag van jullie op mijn steun kun rekenen echt waar.

Liefs Rebecka

  

Reacties


Gast

#2354 Re: Re: Re: BELANGRIJK BERICHT!! DIT IS DE REACTIE DIE WIJ VANDAAG MOCHTEN ONTVANGEN OP ONZE PETITIE

2012-01-30 23:34:50