Edwin mag niet uit gtst

Quoted post


Gast

#2344

2012-01-30 22:47

hij komt niet terug face it ...
we hebben gedaan wat wij konden doen, en ons best gedaan
het enige, en mischien nog wel het belangrijkste en mooiste aan dit hele avontuur is dat wij aan raynor hebben laten zien hoeveel wij van hem houden zowel als van edwin als van raynor zelf.
hij weet het en daar gaat het om.
hij en wij blijven hier nu aleen mooie en warme herineringen aan over houden die wij moeten koesteren. zoveel jongeren ( zoals ik ) zijn dankzij raynor zelfs uit de kast durven komen en ik zal hem daarom altijd als mijn voorbeeld en als mijn enige held blijven zien.
we hebben mooie herineringen aan de ludwin verhaalijn over gehouden en dat is goed.
het is mooi dat het er was .maar aan al het goed komt helaas een eind.. zoals nu dus maar weer blijkt.
Raynor we houden van je en jij word nooit vergeten dat zweer ik!!!
Tenslotte wens ik hierbij iedereen veel sterkte met dit verlies, als is het dan geacteerd het doet veel pijn..
Respect voor iedereen die hieraan meegewerkt heeft en zijn of haar mening heeft durven laten horen :) we hebben er alles aan gedaan wat wij konden doen.. het mocht niet zo zijn..
Ik zeg nogmaals: aan al het goede komt een eind.
blijf niet te lang treuren maar geniet in plaats daarvan van wat wij gedaan hebben hier, en blijf raynor gewoon volgen op twiter hyves en facebook ( hij is tenslotte niet echt dood he )
Iedereen nogmaals heel sterkte met het verlies van edwin en dit nogal grove einde van een mooi verhaal... en ja ik stop vanaf vandaag met kijken naar gtst de schrijvers hebben een onvergeefelijke fout gemaakt die niet goed te praten valt.. hoeveel lovende woorden zij ons ook sturen, edwin krijgen wij er niet meer mee terug...

 

Raynor wij houden van je man, respect voor jou!!!

Reacties


Gast

#2346 Re:

2012-01-30 22:51:10

#2344: -

mooi gezegd. sluit ik me bij aan