Hou de Hoort open als losloopgebied voor honden

Quoted post


Gast

#9 Runderen ???

2017-12-30 13:41

Wil zeker meedenken over de inrichting van dit gebied.

Ik ga ook voor een voledig open gebied !!

Mogen de honden wel aangelijnd in het grote gebied komen ??

Zou niet weten wat runderen daar moeten eten !!

Een vollidig zwemverbod moet toch ook mogelijk zijn, als er bijvoorbeeld zwemmers worden gesignaleerd. Dit ergens te melden zodat ze verwijdert kunnen worden.

Als dit wordt bereikt ben ik bereid om me eventueel op meerdere fronten in te zetten voor dit prachtige natuurgebied.

Groeten, Frank

Reacties

ik

#10 Re: Runderen ???

2018-01-09 00:51:43

#9: - Runderen ??? 

ja de honden zouden dan ook aangelijnd in het grote gebied mogen.

 

persoonlijk ben ik tegen het zwemverbod (alhoewel ik zelf daar niet zwem), maar zouden ze het moeten toelaten onder NATIONAAL aangekondigd en WETTELIJK omkaderd gegeven dat je VOLLEDIG ZELF AANSPRAKELIJK bent en dat er GEEN consequenties zijn voor derden.

Dus alle kosten voor het "slachtoffer" en geen problemen, kosten, etc voor medegebruikers en de eigenaar van het gebied.

 

trouwens, er is een algemeen zwemverbod en zie eens hoe goed dat werkt????


Anonymous

#13 Re: Runderen ???

2018-01-18 17:27:47

#9: - Runderen ??? 

Hallo Frank,

De gehele Hoort zal opengesteld worden voor wandelaars en hun aangelijnde honden. ze moeten wel op de paden blijven. Het rood gearceerde stuk op het kaartje kan het het hondenlosloopgebied worden, hier mogen honden loslopen en in het water zwemmen. Voor mensen geldt een zwemverbod in al het water van de Hoort. Hier zal ook op gehandhaafd worden. 

Mocht je nog interesse hebben om mee te denken en te helpen dan hoor ik dit graag. Kun je me dan even mailen op ateapiek@ziggo.nl

Alvast bedankt

Anita


Anonymous

#16 Re: Runderen ???

2018-01-19 16:20:32

#9: - Runderen ??? 

Hallo Frank

Is het mogelijk dat ik je mail adres krijg , dit maakt het communiceren een stuk gemakkelijker,
Je kunt dit sturen naar ateapiek@ziggo.nl
mvg

Anita Piek