Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Quoted post

tekenaar

#19 Re: Re:

2017-10-23 10:40

#2: Lydia Jong - Re:  

 De enige manier waarop je in NL uberhaubt een antwoord krijgt is een media circus. Zonder media roep je tegen de wind in. Jammer dat je na alle steun van zoveel mensen toch zwicht onder de manipulatie vanuit de overheid die maar al te graag het duveltje terug in het doosje drukken.

Anderzijds, al erg knap dat je het zover hebt gekregen.

 

Succes

Reacties

Lydia Jong
De auteur van deze petitie

#37 Re: Re: Re:

2017-10-23 11:54:43

#19: tekenaar - Re: Re:  

 Er is media aanwezig NOS en RTL nieuws. Vriendelijke groet Lydia


Gast

#341 Re: Re: Re:

2017-10-24 06:38:34

#19: tekenaar - Re: Re:  

 Dit is nogal hard om te zeggen tegen iemand die zich hier zo voor heeft ingezet en er ongetwijfeld nog steeds veel tijd insteekt naast haar eigen werk / gezinsleven.

Ik snap wel wat je bedoelt, want ook ik heb het idee dat de betrokken partijen voornamelijk bezig zijn zichzelf in te dekken en de aandacht af te leiden. Maar dit is Lydia's keuze en het betekent niet dat zij zwicht voor manipulaties.

Tenslotte zouden jij en ik er zelf ook tijd en energie in kunnen steken om een internationaal "mediacircus" op gang te brengen als dat het verschil zou maken...

#461

#471 Re: Re: Re:

2017-10-24 10:11:30

#19: tekenaar - Re: Re:  

 Sorry, meestal reageer ik niet op commentaren maar jij vergist je deze keer beste vriend(in). Wat Lydia doet is uitstekend en goed over nagedacht. Een mediacircus zou de politiek alleen maar in de kaart spelen. Zij vertegenwoordigd nu ruim 413000 burgers en die heeft achter zich staan. Burgers die haar initiatief hebben ondertekend en feitelijk annoniem blijven. Als jij een mediacircus wilt dan zou ik je willen adviseren, begin er een en neem ook een initiatief...... Ben benieuwd of er zich daarbij ook ruim 400.000 aansluiten 

 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...