Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Petitie aanbieden / Opmerkingen


Gast

#326

2017-10-24 06:11

Hoi Lydia.
Fijn en “stoer” van je om dit namens velen bespreekbaar te maken !

Gast

#327

2017-10-24 06:13

U bedankt ons, maar ik bedank u hartelijk mevrouw De Jong! Ik wilde zo graag iets doen om de familie en vrienden van Anne Faber te helpen of te steunen. Daarnaast wilde ik ook echt ergens kwijt dat ik de inrichting waar de verdachte in heeft gezeten het zo ontzettend kwalijk neem dat deze verdachte alweer vrij rond liep! Dit moet niet mogen! Deze petitie ondertekenen was het minste wat ik kon doen, maar met alle ondertekeningen bij elkaar bereiken we tot op heden toch al een hoop! Nogmaals wil ik de familie heel veel sterkte wensen met dit enorme verdriet!

Gast

#328

2017-10-24 06:14

Succes! Hoop dat men eindelijk wakker in en dat het niet alleen bij woorden van beloftes blijft ,maar dat er daadwerkelijk actie wordt ondernomeniet, zodat dit niet weer gebeurd!

Gast

#329

2017-10-24 06:17

Dit is nu al de zoveellste moord op een persoon door die lui.ik ben dan ook voor de doodstraf van ziulke lui.ze kunnen gemist worden want er komt niks meer terecht
Maar hier mogen ze mogen ze met verlof doe met verlof waren hebben dan ook een moord gepleegt of een overval ze hadden er op kunne wachten ik vind dus degene die dit op zijn gewetem heeft ook berantwoordelijk ia aan moord
Ook overheid faalt hier fas niet de eerste keer

je mag het niet zeggen maar daar heb ik schijn aan als dit mijn dochter was had dat stuk berdriey geen leve meer altijd moest ie op zijn hoede zijn want hij ging eraan hoe dan ook

 

ps ik wend de vriend en familie zeer veel sterkte met het verlies van anne ik vind het verschrikkelijk


Gast

#330

2017-10-24 06:18

Heel veel succes hoop dat het geholpen heeft . Het moet anders kunnen . Hoop dat dat watjespolitiek in Nederland keertje wakker wordt en harder wordt. Is helaas hoog nodig in deze tijd .

Gast

#331

2017-10-24 06:18

prima ik hoop dat de regering nu wakker wordt het allerbeste.van.Gerrit van Es. Vlaardingen,

Gast

#332 Re:

2017-10-24 06:20

#301: -  

Het punt is alleen dat het volk en de politiek weinig invloed op de rechterlijke macht kunnen uitoefenen.... wat normaal gesproken in veel gevallen ook een goede zaak is natuurlijk. De wetsbepalingen kunnen wel worden aangepast, en dat zal snel moeten gebeuren.


Gast

#333

2017-10-24 06:21

Mooi dat zo veel mensen hun betrokkenheid hebben getoond. Ik hoop dat er dit keer een verschil gemaakt kan worden. Alleen, politici worden gecontroleerd door ons, het volk/de kiezer, dus lijkt het mij handig om de petitie zo lang ‘open’ te houden totdat de desbetreffende politicus keihard bewijst dát er zaken veranderd zijn. Tót die tijd kunnen wij allen via dit medium contact omtrent de vorderingen houden. Zo nodig kan ditzelfde medium gebruikt worden om herhaald druk uit te oefenen. Het moet nu ècht afgelopen zijn en er moeten snèl maatregelen genomen worden die verdedigbaar en uitvoerbaar zijn. Het zal wellicht zover moeten komen om een wet(svetandering) door te voeren. Dus, mijn voorstel is deze petitie net zo lang open te houden totdat ons gezamenlijk doel bereikt is: het voorkomen van slachtoffers door deze te beschermen tegen individuen die thans volgens de wet koste wat kost terug de samenleving in moeten. Bescherming van onschuldigen móet op 1 staan, níet het belang van gestoorde moordenaars!

Gast

#334

2017-10-24 06:22

Moet er nu niet iemand met de juiste juridisch medische achtergrond deze zaak volgen. Alleen de petitie overdragen aan mensen die al verzaakt hebben is NIET voldoende!!! Volgens mij is de discussie en commotie al niet meer wat het zou moeten zijn nl dat het volk teleurgesteld moet zijn in de steeds maar weer falende overheid. De dader is gevonden te zijn en dat dat blijkt voldoende te zijn, blijkbaar. Nu pas wordt er orde op zaken gesteld in Den Dolder, nu pas wordt er actie ondernomen, dit had eerder moeten gebeuren. En wat in andere zorginstellingen waar deze delinquenten zitten is het daar wel in orde. Geen verlof meer voor degenen die schuldig gemaakt hebben aan sexuele misdragingen. Laat het volk spreken is een loze kreet, de dader is gevonden en we gaan we door met de dagelijkse gang van zaken. Ik had meer verwacht dat er mensen met kennis van zaken dit varkentje wel even hadden wassen en meer, de talloze misstanden in deze sector aan de tand voelen.
Blijkbaar is het belangrijker dat we weer een kabinet hebben die hun gang weer kan gaan en met veel handjeklap samen aan de macht zijn gekomen....op naar weer 4 barre jaren........

Gast

#335 Dank

2017-10-24 06:23

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw initiatief. Laten we met ons allen hopen en er op vertrouwen, dat de overheid ons hoort en met de petitie iets zinnigs doet.

M.v.g.

 

Michiel Doffegnies

Een gewone ouder van een dochter

Boos !!!!

#336

2017-10-24 06:23

Nergens is geld voor alles is te duur !!! Te veel gaat afgedaan worden met een taakstraf ! De bevolking loopt levensgevaar door op de verkeerde manier te bezuinigen en straffen te korten en te vroeg vrijlaten ! En de hoge heren dokters psygiaters directeuren zwemmen in het geld ! Te veel mensen wat hier in Nederland binnenkomt zijn ziek gestoord hebben trauma’s en kosten kapitalen ten koste van de levens kwaliteit van de inwoners van Nederland ! Resultaat verhoogde criminaliteit , veel te vroeg vrij laten van psygopaten veiligheid op straat is zwaar verminderd ! Niemand durft meer de achterdeur open te laten , wat voeger zeker het geval was ! De top van instellingen is duurder en groter (te groot ) ten koste van de plaatsten op de werkvloer !!!! Zo kan ik doorgaan op alle fronten ! Stop dit !!!! Straf de criminelen en sluit ze op voor lange tijd !!! En laat ze werken voor hun kosten ! Niks geen vrijwilligheid !!! Dat hebben ze verspeelt ! De straffen zijn belachelijk laag en er word op te veel manieren rekening gehouden met terugkeer in de maatschappij ! Niks terug in de maatschappij ! Geef ons onze veiligheid terug !!!! Een crimineel gestoord of niet is een crimineel ! Daar hebben we al die dokters wie kapitalen kosten niet voor nodig ! Tegenwoordig met DNA en de enorme zorgvuldigheid van justitie hebben we bewijs genoeg om ze levenslang en dan meen ik echt levenslang ...... op te sluiten ! Er vallen veel meer onschuldige doden door ze te vroeg op straat te laten ! Dan dat er een onschuldig in de cel komt !!!! Geef ons Nederland terug met een voor alle buren openstaande achterdeur !!!!

HandjeklapKabinet

#337 Re: Re:

2017-10-24 06:27

#2: Lydia Jong - Re:  

 Dag Lydia, dank voor je inzet. Mooi dat er nog zulke mensen zijn. Ik vind nu dat een persoon met de juiste juridische achtergrond de zaak moet voortzetten. Alleen een petitie overhandigen en een half uurtje spreektijd is niet voldoende. Er moet een constante druk op dit probleem gezet blijven worden, anders komt het toch weer in een wirwar doolhof terecht waar niets verder uit komt.

 

Een woedende burger

#338 Reactie

2017-10-24 06:31

Beste petitieondertekenaars en schrijver/aanbieder

Ook ik ben heel erg woedend. Dat blunderen en het weigeren van verantwoordelijkheden nemen kan leiden tot de moord op een onschuldige jonge vrouw, een vrouw die haar hele levben nog voor zich had, met ouders, familie en vrienden. Zij allen hebben nu levenslang. Een straf die nooit na tweederde van de periode voorbij gaat, wel een straf opgelegd zonder daar enig vergrijp voor te hebben gedaan. Wanneer je dan hoort wat er in Den Dolder is gebeurd neemt de walging alleen maar toe. Hopelijk heeft deze actie tot gevolg dat er eindelijk eens iets verandert in ons rechtssysteem, want Anne Faber was niet de eerste... Persoonlijk vind ik dat monsters als Michael P. uit onze matschappij moeten worden verwijderd. Wanneer je geen respect hebt voor het leven verdien je het ook niet. Ik begrijp dat je een dergelijk gevaar nooit helemaal voor kunt zijn, maar wanneer er een dader van zo'n misdrijf is opgepakt mag hij nooit meer vrij komen. Zelfs niet na tbs. Wanneer cijfers uitwijzen dat de kans op herhaling na tbs is afgenomen tot 20% is dat nog veel te groot. Van Schiphol stijgt een vliegtuig nooit op wanneer de kans op neerstorten "slechts"20% is. Een slechte jeugd of verminderd toerekeningsvatbaar doet daar niets aan af. Het gevaar blijft.Hoewel ik weet dat het niet werkt wens ik toch alle familie, kennissen en vrienden alle sterkte toe.


Gast

#339

2017-10-24 06:31

Verkrachting en moord automatisch levenslang zonder behandeling, want dit is toch zinloos. Liefst de doodstraf voor deze lieden.

Gast

#340

2017-10-24 06:38

Veel wijsheid en succes. Op een goed, open, constructief gesprek! Zet 'm op!
Groet Petra Muskee

Gast

#341 Re: Re: Re:

2017-10-24 06:38

#19: tekenaar - Re: Re:  

 Dit is nogal hard om te zeggen tegen iemand die zich hier zo voor heeft ingezet en er ongetwijfeld nog steeds veel tijd insteekt naast haar eigen werk / gezinsleven.

Ik snap wel wat je bedoelt, want ook ik heb het idee dat de betrokken partijen voornamelijk bezig zijn zichzelf in te dekken en de aandacht af te leiden. Maar dit is Lydia's keuze en het betekent niet dat zij zwicht voor manipulaties.

Tenslotte zouden jij en ik er zelf ook tijd en energie in kunnen steken om een internationaal "mediacircus" op gang te brengen als dat het verschil zou maken...


Gast

#342

2017-10-24 06:45

Beste Lydia,
Dank voor je initiatief!
Fijn dat je de petitie bent gestart en dat wij konden aanhaken.
Succes met de overhandiging.

Gast

#343

2017-10-24 06:45

Dank je wel voor je enorme inzet en daadkracht, Lydia! Zo het je een steen aan het rollen gebracht!

Gast

#344

2017-10-24 06:45

Ik doe mee aan de Petitie, dit had nooit mogen gebeuren dat die man vrij gelaten was! Ze wisten toch wat voor achtergrond hij had! Nu is er een prachtige jonge vrouw er de dupe van geworden! Vreselijk! Sterkte voor alle dierbare,

Gast

#345

2017-10-24 06:45

Stef Blok stopt ermee en is dus niet de aangewezen persoon meer. Beter een nieuwe afspraak maken met Grapperhaus e/o Dekker. Dit zijn de ministers die het ministerie moeten gaan bestieren.

Gast

#346

2017-10-24 06:46

Lydia! Je hebt een groot hart. Top gedaan!! Groet, Robin

Gast

#347

2017-10-24 06:46

Dit mag nooit meer gebeuren in de toekomst dit soort mensen vervallen toch weer in oude gewoontes dus vind ik dat ze niet vrij rond horen te kopen ze zitten daar niet voor niets

Gast

#348

2017-10-24 06:47

hartelijk dank voor alle moeite.

Gast

#349

2017-10-24 06:49

Beste Lydia

Ontzettend goed dat de petitie zo goed is getekend !!! Ook ik heb net als duizenden andere mensen de zoektocht naar Anne op de voet gevolgd!! Iedere dag met pijn en verdriet in mijn hart !! Daarom moeten we met zijn allen sterk zijn en blijven om deze gestoorde gekken uit onze samenleving te houden !!!! Lieve Anne is niet meer bij ons maar ze zit voor altijd in ons hart ! Ik wil jou heel veel succes en sterkte toewensen en hoop datt het vruchten gaat afwerpen en dat het niet in de doofpot terecht komt !!!!
Heel veel liefde..sterkte ..kracht en succes voor jou !!
Lieve groet
Yvonne

Gast

#350

2017-10-24 06:51

Dank je wel voor het initiatief en het vele werk! Heel Nederland is boos,verdrietig, onzeker en angstig na zo'n verschrikkelijke gebeurtenis. Jij hebt het namens ons een stem gegeven, een krachtige stem!
Het leven gaat verder , maar voor de familie Faber staat hij nu stil. Het moet ook voor hen een troost zijn dat nu de petitie wordt aangeboden en dat er onderzoek komt. Nogmaals dank en samen sterk!



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...