Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Quoted post


Gast

#5

2017-10-17 16:20

Lieve Lydia, Allereerst Bedankt dat jij degene bent die deze petitie hebt gestart. Mijn man en ik hopen dan ook dat er snel een datum komt wanneer u deze enorme petitie kunt overhandigen aan de grootste dader die we hebben......onze overheid die ons moet beschermen is daar zelf niet toe in staat. Hoe moeten wij het opvatten als onze eigen premier het goed vindt dat men bv. in Spanje mensen dusdanig mishandeld omdat er een vredeslievende groepering is die maar 1 ding wil, onafhankelijkheid. We hebben het niet over het buitenland maar over ons eigen land, we hebben het ook niet over onze premier, we hebben het puur over ons rechtssysteem. Zolang de overheid zijn eigen mensen nog niet eens in het gareel kan houden hoe moeten we ons dan voorstellen dat er in januari een nieuwe wetgeving komt voor daders zoals Michael , de man die trots is op zichzelf en zijn daden. En zeg nu eerlijk, er gaat geen dag voorbij of het rammelt aan alle kanten. Nu weer een moeder gearresteerd dankzij een volhoudende intense verdrietige vader, omdat zij hun 8 jarig dochtertje mogelijk heeft gedood, arme kind stond al bloot aan drugs, alcohol en geweld, maar nee hoor..ook hier weer falend beleid. Maar we zijn wel 2 jaar verder inmiddels. Ik word hier zo verdrietig van. Ik snap ons rechtssysteem werkelijk niet meer. Daders worden beschermd, slachtoffers blijven slachtoffers. Want laat mij niet lachen wat slachtofferhulp doet, deze bestaat ook weer uit vrijwilligers die zelf iets hebben meegemaakt , dus levenservaring..we gooien er een cursus tegenaan en hup de vader van dit 8 jarig meisje heeft hulp, niet meer zeuren hoor. Zelfde zal ook gebeuren bij de ouders, familie en vriend van Anne. Ongetwijfeld krijgen zij hulp. Maar is die zelfde hulp er over pakweg 12 jaar ook als de dader volgens ons rechtssysteem weer in de maatschappij terug moet. Nee , we mogen nog steeds geen eigen rechter spelen maar.......stiekem jeuken mijn handen. En zou ik dolgraag beginnen bij de overheid. Ik zou dan elke minister laten voelen waarvoor hij of zij werkt. Dan zou de minister van financiën een maandlang moeten leven van de voedselbank, minister onderwijs moet terug naar school maar dan wel voor de klas zodat hij zelf ondervindt wat het is om leerkracht te zijn. Geld dus voor elke ministerie, maar die van justitie en veiligheid in het bijzonder en minister Schippers van volksgezondheid, die 2 moeten maar eens ondervinden wat het betekent om slachtoffer of patiënt te zijn. Daarna...mag men eens echt aan het WERK gaan met hun taken om ons land te beschermen zoals je dat van een overheid mag verwachten. En Mark Rutten? Wel een paar klappen van de Spaanse ME is misschien wel voldoende om zijn uitspraken dat het "goed"is om zo een opstandig volk in te dammen voorgoed voorbij is. Leve ons......rechtssysteem.

Reacties

Teleurgestelde nederlandse

#126 Re juist gesproken, ik hoef er niets meer aan toe te voegen.

2017-10-18 10:48:39

#5: -  

 

 


Gast

#141 Re:

2017-10-18 13:22:30

#5: -  

 Zo waar..... rechtzaak tegen verzorgsters die mijn moeder mishandeld hadden aangespannen; stond op geluidsopname! Media dook erop, in verschillende TV-programma's gezeten en iedereen sprak er schande van. Resultaat rechtzaak: Verzorgsters werken er nog, ik kreeg als dochter spreekverbod en was bijna € 10.000,00 kwijt aan de rechtzaak. Zo proberen ze iedereen murw te maken.

 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...