Dieetzorg is basiszorg!

Quoted post


Gast

#1

2011-11-28 23:45

Iedereen die deze petitie tekent , deze verspreiden en zorgen dat hij zoveel mogelijk getekend wordt! Dieetzorg is basiszorg!Q Het gaat niet alleen om afvallen maar ook om mensen met ernstige allergieën die ze niet vrijwillig hebben! Dus waarom dan ook ng eens gestraft worden door dikke rekeningen?

Reacties


Gast

#54 Re: Ik vind het schandalig.

2011-12-01 16:52:22

#1: -  

 


Gast

#112 Re: petities zorg

2012-01-23 17:32:38

#1: -  

 Hoewel ik ze veelal teken, de petities tegen mnisstanden in de zorg, ben ik van mening dat de ongein in de zorg steeds groter zal worden. Aan de basis van alle ongein ligt het monster van de Zorgverzekeringswet. Door VVD en CDA, met lippendiensten van de PvdA aan de man gebracht als het allesverbeterende wonder, die alles beter, goedkoper etc. zou maken voor de patient, geen aanbodsturing, maar vraagsturing. Ze vergaten erbij te zeggen dat het niet ging om de vraag van de patienten, noch om het aanbod van de zorgverleners, maar om de VRAAG en HET AANBOD van de zorgverzekeraars. Zoals een ieder weet in dit land maken verzekeraars alles beter, goedkoper etc. Gedenk de woekerpolissen. Dat wordt aan de man gebracht als marktwerking, waar de patient helemaal niets in te brengen heeft op zijn geld na. Groot voorbeeld was een grote zorgverzekeraar uit de VS, waar Klink (en Hogervorst?) en heel veel topambtenaren van VWS leuke gesprekken in de VS mee gevoerd hebben. Zoals u ook weet, de VS is een heel fijn land voor verzekeraars, maar niet voor patienten, vooral als ze niet rijk zijn

J.S. van der Zee

Tjibbe

#113 Re:

2012-02-17 12:29:34

#1: -  

 Eerst onderzoek RIVM en dan het persbericht dat 50 procent van de clienten ervoor kiest niet langer gebruik te maken van de dietist. Den Haag/ VWS geeft ruimte aan verzekeraars om zelf aanvullende pakketten samen te stellen en geeft hierdoor zorgverzekeraar teveel macht!! Iedereen weg bij Achmea zij gooien het in de duurste aanvullende verzekering! Dit ten koste van iedereen die een collectieve verzekering heeft via gemeentes in Drenthe.