Steun de Almeerse buschauffeur die opkwam voor zichzelf.

Quoted post

Gast

2016-08-24 12:05

Almere is een bolwerk van onaangepaste ,,nieuwe mensen ,, die denken om onder het kopje,,racisme, altijd een grote mond te kunnen geven en de cultuur van Nederland proberen kapot te maken met deze ordinaire en onaangepaste ,, nieuwe,, mensen.
Laten we een demonstratie houden voor de buschauffeur en eens afrekenen met dat,, nieuwe,, tuig.
Deze meneer van de bus is een voorbeeld dat we meer moeten optreden en niet meer bang moeten zijn voor dit tuig

Reacties

Ronald Bant
De auteur van deze petitie

#106 Re:

2016-08-24 14:22:55

#105: -  

Sorry, maar dit heeft niets te maken met welke afkomst dan ook, oud of nieuw. Er is gewoon een groep mensen die weinig respect toont voor de dienstverlenende sector en/of mensen in het algemeen. Maar om nu het kaartje "racisme" erbij te halen gaat mij echt veel te ver.

Tuig is tuig, of dat nu wit, geel, bruin, zwart, licht getint, moslim, christen, jood, katholiek , oud of nieuw is. Daar heeft deze gebeurtenis niets mee te maken, en daar is deze petitie ook niet voor bedoeld. 

Ik verzoek u dan ook dit soort, op zijn minst kwetsende opmerkingen hier niet te plaatsen. Dit soort meningen kunt u beter op daarvoor wel bestemde pagina's of petities kwijt.

Dank u wel

Ronald

auteur van deze petitie.

Gast

#112 Re:

2016-08-27 13:45:25

#105: -   Laten we een demonstratie houden voor de buschauffeur en eens afrekenen met dat,, nieuwe,, tuig.

Oproepen en aanzetten tot geweld is strafbaar. Ik hoop dat het OM meeleest.