trambestuurders genoeg is genoeg!!!

Quoted post

fiesters genoeg is genoeg

2011-11-11 14:26

mss beter andere titel : fiesters - voetgangers , genoeg is genoeg , stop met door het rood te rijden of te lopen , stopt met het plat trappen van bosjes die aangelegd zijn aan de tram sporen ! het is weer bewezen dat de fiester door het rood is gereden ! maar t'zal wel aan de chauffeur liggen zeker ? kijk naar links , kijk naar rechts , haal je oordopjes uit u oren van u mp 3 , a nee alleen de tram chauffeur draagt dat , als je een tram zie rijden tegen 45 km/u is dat voor het oog alsof hij 70 rijd ! een tram kan trouwens geen 70 halen beste mensen !!! als de persoon in kwestie 10 m van de tram plotseling oversteekt of door de bosjes kruipt , heeft den tram die 50 rijd een afstand nodig van 40 m !!en dan nog te zwijgen over natte sporen !
en dan zullen we nog maar zwijgen over hoeveel auto bestuurders en fietser die een gsm vast hebben zeker en de tram niet zien aankomen en plotseling afslaan , maar ja ...den tram zal het wel gedaan hebben zeker , sterkte aan de familie's !!

Reacties

Gast

#34 Re:

2011-11-11 17:00:01

#29: fiesters genoeg is genoeg -

trambestuurder zeker ??

Gast

#35 Re:

2011-11-11 17:03:42

je praat in het voordeel van trambestuurders , dus ga ik ervan uit da gij ook 1 zijt , dus even uw tekst verder afwerken met , trambestuurder praat wa minder achter stuur met vrienden en hou je gedachten bij de weg en overstekers , trambestuurder haal die oorjes uit uwe kop den ben je er ook met gedachten bij , trambestuurder schenk uw koffie tijdens de pauze en ni tijdens het rijden , trambestuurder sla geen praatje tijdens de rit met andere trams die paseren , dan moet je geen gas geven om op tijd te zijn aan uw halte , nog verder doen ? ...............

Eva De Graef

#36 Re:

2011-11-11 17:35:36

zoals een gelijkdenkende geest heeft geschreven: hoeveel trambestuurders houden zich aan de regels? Passagiers mogen niet met de chauffeur praten en een vraag beantwoordne is vaak al teveel, maar colegas mogen gerust een babbeltje komen slaan en das geen afleiding ofwa? En ja de andere weggebruikers (voetgangers, fietsers, auto's en wat dan ook) maken ook fouten dat klopt, maar tegenwoordig wordt je als voetgangers als tweederangsburger beschouwd dus begin mij stilaan af te vragen waar wij twee benen voor hebben gekregen? En nog iets: veel passagiers op bus en tram klagen ook over de te hoge snelheden en brute rijstijl en op tram vijf is dit echt wel overdreven, ik nam deze tram erg vaak toen men nu vierjarige dochter nog in de buggy zat en verdomme 't is erg lastig als je uw evenwicht moet bewaren én een buggy tegenhouden als je weer met zo'n cowboy meerijdt. En er zijn veel van die cowboys die riskeren van op vijftig meter als een gek te beginnen bellen naar voetgangers die zich al in de helft van het zebrapad zonder verkeerslichten bevinden, moeten we nu ookal met een verrekijker gaan rondlopen om te zien of er ginderachter een tram aankomt als we willen oversteken? Het gaat mij niet om wiens fout welk accident was en nogmaals onder elke soort van weggebruiker zitten gekken, maar een voetganger die door het rood wandelt riskeert enkel zen eigen leven, een tram met overdreven snelheid is een gevaar voor alke weggebruiker, passagier én bestuurder en ik chaeau voor uw collegialiteit maar het is miscchien beter als je die oogkleppen laat vallen !!!

Gast

#37 Re:

2011-11-11 17:51:22

ik pak elke dag den tram en oftewel zijn ze aan het telefoneren of zitten ze met hun oordopkes van hunnen mp3 in hun oren of een babbelke te doen en ik kan ook nog verder doen zenne ,veel sterkte aan de familie en vrienden

TRAM 5

#56 Re:

2011-11-12 22:27:31

77 meters zonder glad spoor ;-)

Gast

#77 Re:

2011-11-14 13:11:27

chaufeurs van de lijn zeker op trams zie ik geregeld sms'en of bellen.op lijn 4 en 24 zie ik dit heel vaak en dit kan echt niet, zeker niet met zo een gevaarte waar je mee rijd en nog met medereizigers in je tram waar jij voor instaat op hun veiligheid.gsm's en mp"3 spelers horen niet thuis in een tram nog bus.er is een telefoon ter beschikking moest er iets gebeuren en deze mag daar alleen zijn en geen andere gsm nog mp"3.ze moeten direct worden ontslagen als ze gepakt worden met sms'n of bellen en dit kan niet moeilijk zijn hang een camera in de stuurcabinne van de chaufeur en dit gebeurt niet meer.