Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte
Quoted post
Stekeligheden |
#1370 Re: Re: List en bedrog2011-11-08 17:10Politiek staat synoniem voor list en bedrog. De gemeente Zoetermeer tackelt ons hard en komt niet in aanmerking voor de Fairplay-bokaal. Ik ben niet van het principe 'oog om oog...'. Maar mijn bloeddruk giert met al dit onrecht als nooit tevoren. En dan staat het het college (bestaande uit ouwe knarren en 1 leuke vrouw...om de dynamiek er in te houden!) ons leven op zn kop te zetten. Samen met een aantal marionetten uit de gemeenteraad. 'Als jij mij kietelt, kietel ik jou'...en wij ons maar opvreten. Ik waardeer elk mens, volgens artikel 1 van de grondwet, die iedereen gelijke rechten geeft. Waar is mijn recht? Waarom word ik bedrogen? Waarom word ik niet óf te laat geïnformeerd? Waarom publiceert de gemeente stukken 'op het laatste moment'? Waarom mogen falende wethouders elke keer teugkomen? Waarom betaal ik eigenlijk voor een slechte poppenkastvoorstelling? Enz.. Doe wat nuttigs met mn belastinggeld en kom (bijvoorbeeld) de bladeren eens opruimen. WANT IK DOE HET NIET MEER! Vanaf volgende week massaal 14 079 bellen om die rotzooi opgeruimd te krijgen. En als je de bladeren kwijt moet, kan je die neergooien op het veld aan de Roggeakker...Zo, meneer Kaktus heeft gesproken... |
Reacties
Gast |
#1372 Re: Re: Re: List en bedrog2011-11-08 17:23:20#1370: Stekeligheden - Re: Re: List en bedrog Helemaal mee eens. Als het dan toch een zooitje moet worden, kunnen we het beter zelf doen. |
Gast |
#1373 Re: Re: Re: List en bedrog2011-11-08 17:42:26#1370: Stekeligheden - Re: Re: List en bedrog "ik waardeer elk mens, volgens artikel 1 van de grondwet, die iedereen gelijke rechten geeft". Wij, buurtbewoners, bewoners van Nederland waarderen dat ook zeer. Maar horen bij gelijke rechten ook niet gelijke plichten? Dáár hebben wij nog niet veel van gezien in de prachtwijken en prachsteden, waar discriminatie, criminaliteit, homohaat, ongelijkheid tussen mannen en vrouwen en achterstand welig tiert? Waar het woord integratie volledig onbekend is. Waar de moskeeen en theehuizen vol zitten met werkelozen. Zijn dat gelijke rechten? En ik zeg uw "nieuwe dicriminerende woordje" (?????) hier nogmaals mw. Sahin, waar ook verpaupering welig tiert!!!
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gort over de grens moet blijven.
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Geen hoge milieucategorie (HMC) bedrijvigheid Warmoeziersweg Bergschenhoek
315 Gemaakt: 2025-07-15
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
817 Gemaakt: 2025-07-08
Gort over de grens moet blijven.
5865 Gemaakt: 2025-06-16
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2306 Gemaakt: 2025-07-05
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9389 Gemaakt: 2025-06-04
Geen windmolens op de Grashoek
292 Gemaakt: 2025-07-03
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
701 Gemaakt: 2022-05-17
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
387 Gemaakt: 2025-07-03
Red onze tuin! Samentuin Fonteinstraat
82 Gemaakt: 2025-07-08
Pak ons buitenzwembad niet af!
1909 Gemaakt: 2025-06-02
Behoud het auditorium Maisin in zijn volledige staat
95 Gemaakt: 2025-07-10
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6139 Gemaakt: 2025-06-15
📢 Petitie: Erken institutioneel seksisme als structureel probleem in Nederland
48 Gemaakt: 2025-06-26
Ik ben tegen de komst van een arbeidsmigrantenhotel in het mooie buitengebied van Heinkenszand voor 48 arbeidsmigranten die niet in de buurt gaan werken maar in Yerseke of Noord Brabant.
111 Gemaakt: 2022-02-14
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3014 Gemaakt: 2024-10-23
Behoud de NS JongerenDagkaart
2650 Gemaakt: 2025-06-24
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3525 Gemaakt: 2024-07-07
Veiligheid en overlast N237 (Amersfoortsestraat / Utrechtseweg)
124 Gemaakt: 2025-07-08
Aankleden etalages voormalige winkelpand Visser
45 Gemaakt: 2025-07-10
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15677 Gemaakt: 2024-01-31