parkeren in je eigen wijk

Quoted post


Gast

#20

2011-11-08 12:42

Ik vind dit kinderachtig en ouderwets. Nu heeft bijna ieder gezin een auto. Er moet rekening gehouden worden met de moderne wereld. Alles is voor groene zonne, maar is dat echt waar?
Volgens mij zijn er weinig parkeer gelegenheid. Dat moet gerelde worden.
Een voorbeeld van is de parkeer plaatsen schuin maken. Er hoeft niet zo veel plek voor de honden poep te zijn. Dat kost ook geld om schoon te maken.

Na de parkeer betaling regeling van Schiedam is het erger geworden. Na 5 uur ‘s middags zijn alle parkeerplaatsen vol. Mijn vrouw is een zieke patiënt en moet kunnen genieten van het leven maar dit kan vaker niet geburen, we blijven thuis doordat we later als we thuis komen geen parkeer plaats kunnen vinden.

Toch ben ik niet mee eens met betalen van parkeer. Ik denk dat het bedrag dat de Schiedammers betalen te hoog is(+/- €60 p.j.). En ook de tweede auto belachelijk te hoog (+/- € 280,00). En ze bepalen als je voor de tweede auto een parkeervergunning kan hebben.

We kunnen een gratis parkeer vergunning krijgen. We moeten een klein bedrag betalen alleen voor de stikker maar het kan ook klein stukje kartonnen geplastificeerd worden. Ik denk ongeveer €15 tot €25 per jaar voor de eerste auto. En de tweede auto dan €75 – €150 per jaar. En ik denk dat als je betaald moet je een parkeer vak kunnen hebben.

Reacties


Gast

#24 Re:

2011-11-09 22:57:03


Gast

#26 Re:

2011-11-10 14:01:11

#20: -

Ik vind dat u nu heel erg kinderachtig reageert door er hondenpoep en dergelijke bij te halen. Dit heeft er niets mee te maken en voor de honden wordt er belasting betaald (van dit belastinggeld wordt de hondenpoep opgeruimd). Ook de groene zones moeten bljiven om de wijk leefbaar te houden. Of ziet u het zitten om op een grote parkeerplaats te wonen?