Burgerinitiatief: Nexit (Referendum over EU & Euro)

Quoted post


Gast

#78

2016-06-21 21:55

Nederland verdient het om hun eigen keuzes te maken , daarnaast is het in de eu momenteel zo dat de welvarende landen inleveren om de achterstaande landen gelijk te trekken. Ook is het zo dat het vluchtelingen problematiek van vandaag veroorzaakt is door toedoen van de EU en het gebillenlik van Nederland naar de Amerikaanse machthebbers dit moet stoppen daarom pleit ik voor het in ere herstellen van de nederlandse handelsmentaliteit en het terugbrengen van de gulden/florijn

Reacties


Gast

#85 Re:

2016-06-24 04:51:04

#78: -  

 mijn god wat zullen we schrikken als we weer de gulden terug hebben en een bak koffie moeten afrekenen , die gaat al gauw bijna 6 gulden kosten, en wat denk je van je ziekte kosten, hoppa 330 euro ongeveer als je een beetje bijverzekerd bent ( vergeet ook ff niet de 800 gulden eigen risico die je jaarlijks gewoon kwijt ben )

maar ik heb het er voor over om onder het juk van europa uit te komen, terug naar eigen bestuur, eigen gelukszoekers beleid (echte vluchtelingen zijn altijd welkom, net als hardwerkende immigranten, de rest opzouten)

Terug naar ziekefonds en particulier. ( de rijke elite betaald maar een schijntje, jan met de pet moet er voor krom liggen)

Wat mij betreft ook kinderbijslag naar draagkracht (het merendeel heeft het niet nodig) geen kinderbijslag voor kinderen die hier niet wonen

Wonignen voor onze eigen jeugd ipv van asielszoekers voorrang geven. 

Kan nog wel uren door jammeren.

Europa had iets moois kunnen worden , mits ze niet klein waren begonnen, benelux,duitsland,engeland en nog een paar rijke europese landen, de rest had zich aan mogen sluiten als ze konden aantonen dat ze hun best hebben gedaan ( niet op zijn grieks door goldman en sachs in te huren om de cijfertjes te manipuleren) en zo hadden we europa langzaam kunnen uitbreiden,nu mag elk habibabbi land er bij , de kosten vliegen omhoog en alleen de neurolanden zijn de klos.

GENOEG IS GENOEG, een overheid is DOOR het volk en VOOR  het volk, zo is de democratie ooit ingesteld.

Wij hebben meer macht als burgers als u denkt