Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman

Quoted post

Harmen

#1 Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-01-28 06:46

Marc Dullaert heeft goed werk verricht als Kinderombudsman: http://www.dekinderombudsman.nl/68/ouders-of-professionals/nieuws/

Hij moet dus blijven.

Reacties

Joke

#26 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-01-28 09:44:17

Geloof/hoop/liefde

#33 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-01-28 09:55:47

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 Wat vind ik dit ontzettend onterecht en oneerlijk! 

Zo'n sympathieke, goede en betrokken Kinderombudsman!

Hij heeft zich zo waar gemaakt in het opkomen voor de belangen van kinderen!

Hij is zeer waarschijnlijk te lastig voor Van Zuthpen. 

En zo'n minkukel heeft dan helaas houvast om volgens de wet Dullaert niet meer voor te dragen voor herbenoeming. Sneu figuur, bah!!

Hoe komen we dan toch van dit soort slappelingen af? 

Tweede kamer: laat je eens horen alsjeblieft!

Luister eens voor één keer naar het volk! 

Yvonne

#37 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-01-28 09:58:08

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 Kennis voor jeugd gaat zo verloren.Gaat Dullaert weg geeft overheid het signaal dat kinderen geen rechten hebben.Bah

Wen

#40 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-01-28 10:05:58


Gast

#436 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-01-28 17:52:19

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 Sinds wanneer ontslaat de nationale ombudsman hardwerkende onafhankelijke geesten. Het is een nationale ombudsman onwaardig om zo te handelen

Alsjet8wilweten

#968 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-01-28 22:03:37

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 Ik denk dat van Zutphen een heel goed inzicht heeft wie Marc Dullaert werkelijk is, iemand die vooral uit op eigen publiciteit, die gemakkeoijk dingen verzint en vooral ideeen pikt van anderen zonder dat te vermelden. 


Gast

#1142 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-01-28 23:47:44

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 Het instituut Kinderombudsman als Hoge Colleges van Staat is nauwelijks gesticht of er ontstaan weer onderlinge  fetes wie nu weer baasje mag spelen. Dit gaat natuurlijk het beste over de ruggen van de kinderen. Het Europees initiatief om ook binnen de EU kinderrechten te waarborgen wordt hiemee met voeten betreden. Het getuigd wederom van een staaltje onbeschoft en ongenuanceerd (Nederlands) handelen om dit notabene in een voorzittersrol te vertonen. Mijnsinziens dient de huidig Nationaal Ombudsman Van Zutphen over zijn eigen schaduw heen te stappen. Echter daar is de nodige moed voor nodig die eigenlijk al uit zelfreflectie genomen had moeten worden. Ik zou de eer aan mezelf, of misschien beter nog, ten ere van het Instituut Ombudsman als Hoge Colleges van Staat genomen hebben.  

P.s. Het zal mij benieuwen of de liberale factie of beter nog de partij met een door hun zo hooggehouden liberaal standpunt komt. Dat is overigens hard nodig na al die bestuurders en bewindslieden die de laatste tijd ons land zo langzamerhand onmodelijk hebben gemaakt. Want het riekt ook hier naar eenzelfde gedrag.

momglad

#1508 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-01-29 12:05:49

Betrokken Nederlands Burger

#1829 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-01-30 06:07:43

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 Vraag aan de politiek : 

WAAROM valt de KINDER Ombudsman onder de NATIONALE Ombudsman ...??? Is daar een misplaatste hierarchie ...???

Is het niet hoog tijd om na bewezen diensten voor het kind de functie van Kinderombudsman een eigen positie te geven ? 

Graag een antwoord van de Kamer. 

 

Alf

#2012 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-01-30 08:47:45

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

ik kreeg een antwoord email met het verzoek om mijn handtekening te bevestigen, het was een hyperlink naar een website die heel anders was dan de website die in de mail stond. Waarschijnlijk een phishing mail. Wie gaat er achteraan? Wie is de beheerder van petities24.com waarheen ik deze mail kan sturen? 

Laura

#2515 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-01-31 00:03:21

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

Laat voor de verandering eens zien dat kwaliteit belangrijker is dan politiek. Laat Dullaert ongestoord zijn uitstekende werk doen! 

belami

#3604 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-01 11:10:46

Harmen For President

#3999

2016-02-02 14:18:08

 omdat hij heeft getoond zijn taak met passie en toewijding te verrichten. Dat hij moet wijken voor iemand uit het Old Boys (en als het meezit Girls) netwerk van Reinier van Zutphen is ronduit bizar.

Een bezorgde moeder

#4072 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-02 19:12:22

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

En dat in een tijd waarin ondermeer azielzoekerskinderen verdwijnen in te grote getalen...en niet alleen met impact in Nederland. Van Zutphen zou zich moeten schamen, het lijkt mij dat hij zijn 'accenten' niet bepaald geloofwaardig aanbrengt... Continuiteit is ook wat waard. Hoop dat Dullaert aan kan blijven. 

Milco

#4138 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-02 20:16:36

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 Marc komt op mij over als een zeer goede Kinderombudsman met een hart voor de zaak.

Is integer en onafhankelijk ik heb hem hoog zitten en snap helemaal niet waarom hij wegmoet

Zo te zien aan interviews en artikelen is dit niet zijn eigen besluit.

Gast

#4349 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-03 08:39:14

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 Van Zutphen wil 'zijn eigen team samenstellen', wat een goedkope management prietpraat!

bert b heeten

#4381 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-03 09:00:30

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 wat een geweldige man is Dullaert. Eindelijk was er iemand die voor onze kinderen opkwam en nu moet hij weg van de nieuwe ombudsman die zelf nog nx heeft gepresteerd


Gast

#4674 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-03 17:36:47

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 Vandaag heeft de heer Van Zutphen als eerste de motie van wantrouwen tegen zichzelf ondertekend !

A.M.Bongers

andere ombudsman

#5127 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-04 11:49:02

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

de afschuwelijke onbeschofte manier waarop de ombudsman met journalist van kinderjournaal omging vraagt om een ontzetting uit zijn ambt. Alles wordt in dit kabinet met een in vertrouwen-gesprek afgedaan. Een ombudsman die daar ook aan meedoet zit op de verkeerde plek. 


Gast

#5360 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-04 19:06:22


Gast

#5361 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-04 19:08:12

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 echt wel!! Wat is het toch een zeer smerig spel!! Ik kots erop!!

Wegombudsman

#5581 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-04 21:59:19

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

  Heb mijn mening al eerdergegeven maar wil nogmaals reageren na nieuwsuur. Een Nationale Ombudsman moet vertrouwen uitstralen, daar moet je onbevangen je probleem bij neer kunnen leggen. Maar deze huidige ombudsman geeft een groot gevoel van onbehagen, daar wil je niet meer naar toe met je probleem. Zie geen enkel empathisch inzicht. Dus als Mark Dullaert weg moet ook deze Nationale Ombudsman. Aan deze mijnheer kleeft nu iets waardoor hij niet meer kan functioneren. Dat moet ook voor 1 april lukken.

..

#5585 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-04 22:01:31

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 van Zutphen kwam niet uit zijn woorden tijdens het interview bij Nieuwsuur. Waar hij wel over sprak was onbegrijpelijk, geen duidelijk antwoord. Als hij de beelden zelf terug zal kijken zal hij toch zelf wel inzien dat hij zijn functie beter kan neerleggen.


Gast

#6218 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-06 13:10:36

 

De kindeombudsman profileerd zich positief en duidelijk, gewoon door laten gaan met z'n goede werk.

 


Gast

#6276 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-06 17:52:32

JorisIII

#6510 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-09 13:10:54

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 waarom moet de heer Dullaert blijven? Is zijn performance wel eens onder het vergrootglas gelegd? Welke bijzondere dingen heeft hij dan gedaan voor kinderen? De heer Dullaert kan zichzelf goed verkopen, dat wel. Dhr. Dullaert is geen teamspeler. De heer Dullaert is vooral met zichzelf bezig en is een meester in het bespelen van de media.

JorisIII

#6513 Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven

2016-02-09 13:15:03

#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven 

 waarom moet de heer Dullaert blijven? Is zijn performance wel eens onder het vergrootglas gelegd? Welke bijzondere dingen heeft hij dan gedaan voor kinderen? De heer Dullaert kan zichzelf goed verkopen, dat wel. Dhr. Dullaert is geen teamspeler. De heer Dullaert is vooral met zichzelf bezig en is een meester in het bespelen van de media. Het is dus goed dat hij geen nieuw mandaat krijgt en voor dat internationale werk wordt gemakkelijk een ander gevonden. Sowieso geef je met het aanvaarden van zo'n  internationale positie aan dat je belangstelling meer buiten dan binnen je eigen functie zit. Ik kan de heer Van Zutphen heel goed begrijpen. 

 


Gast

#7453 lening bieden van geld tussen bepaalde snel

2016-07-15 10:46:05

# 1: Harmen - Dullaert médiateur pour Enfants Rester 

 Vous avez besoin de financement pour votre maison, pour les entreprises, pour l'achat d'une voiture, acheter moto, pour créer votre propre entreprise, des besoins plus personnels de votre doute. Nous donnons des prêts personnels de 2000 à € 800.000 avec un taux d'intérêt nominal de 2%, quel que soit le montant. Faites-nous savoir dans vos demandes de prêt le montant exact que vous voulez et la date. Écrivez-nous pour vos prêts personnels: