Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post


Gast

#6567

2016-01-11 03:04

Omdat dit onmenselijk is lijken wel HITLER praktijken zou graag zien (ondanks dat ik christen ben) dat deze idioot Andere woorden exact net zo behandeld wordt even de voet eronder en net zo behandelen alleen n beetje langzamer en 100.000 keer meer pijn. En m direct z'n mannelijk heden en z'n handen en voeten eraf snijden zodat deze idioot nooit wat weer kan doen, en m dan in de woestijn achter laten. Srry maar m'n hart huilt want dit is abnormaal die idioot ie gestoord en als ze hem nou al z'n geld afnemen en dat afgeven aan puppy's of honden die mishandeld zijn zou prachtig wezen hij moet verplicht in de armoede leven. Oh echt tis maar goed dat deze ...............k niet nu op dit moment voor mij staat. Ik als vrouw had m echt wat aangedaan zodat hij n poos goed zou vernemen wat pijn is en hoe t voelt om mishandeld te worden, ja ik wil nogmaals ondanks m'n christen zijn graag even meehelpen en laten voelen wat pijn is. Dit kan ik persoonlijk zo iemand niet een twee drie vergeven ECHT NIET. Als ik m'n zin kreeg ging ik nu met een hele goeie kennis heen die net hun hond hebben moeten laten inslapen om dat arme beessie op te halen met Elz en m aan haar mee geven dat diertje moet daar ook per direct weg. Of wordt er net zo lang gewacht door instanties dat t diertje dood getrapt wordt net als met kindermishandeling er wordt zo vaak aangegeven dat kids mishandeld worden enz en er ingegrepen moet worden maar 80 van de 100 x is t te laat en goed te laat ook. Kinderen verdienen dit absoluut niet. Dus 2e kamer of regering DOE JULLIE OGEN OPEN EN HAAL DIE IDIOOT ER UIT BESTRAF HEM En haal dat poppie daar weg en breng die bij ons of geef m asn m'n vriendin Elz waar hij liefdevol wordt opgevoed en alle liefde krijgt die nodig is. Alstublieft doe iets we Willem m zelf wel ophalen , echt pleh pleh ( help help en open jullie

Reacties


Gast

#6587 Re:

2016-01-11 05:52:03

#6567: -  

 Sorry hoor maar je vergelijkt het gedrag van deze gestoorde neanderthaler met dat van hitler...?! Mag ik je er even op wijzen dat hitler zelf herders had en daar dol op was en zij op hem? Je kan veel van hitler vinden maar feit is dat hij stapelgek op zijn honden was!