Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dat beest eruit, en die halve tamme van een Ivan, ook eruit, hier moet J. De Mol ingrijpen, dat kan en mag hij niet tolereren in zijn programma's.
En in dat gekkenhuis van Utopia krijgt hij de verkeerde aandacht.
Re:
Idd deze pup moet daar zo snel mogelijk weg en niet als "proefkonijn" gebruikt worden zoals nu gebeurt bij de cursus hoe ga ik met een puppie om. Ivan krijgt nu hulp als beloning voor zijn schofterige gedrag bij het opvoeden van Arthur. Ik vind dat zijn kansen verkeken zijn en Arthur onmiddellijk weggehaald moet worden. Ivan de klojo is geen dieren waard!!! Maar kennelijk gaat t alleen maar om de kijkcijfers! Shame on YOU SBS!!!
Re:
Sorry hoor maar je vergelijkt het gedrag van deze gestoorde neanderthaler met dat van hitler...?! Mag ik je er even op wijzen dat hitler zelf herders had en daar dol op was en zij op hem? Je kan veel van hitler vinden maar feit is dat hij stapelgek op zijn honden was!
Ik zal hem eens een schop geven en flink hard ook, Dierenbeul.
Re:
Beter een enkeltje naar het kalifaat. Daar lopen meer van dit soort idioten rond en valt hij niet op
Re: Re:
Wat een absurde vergelijking, de man heeft een vreselijk geschiedenis geschreven, maar hij was goed voor zijn honden, ik geloof niet dat je begrijpt wat je zegt!
| This discussion has been closed. |