geen AZC in Geldermalsen

Quoted post

nina

#432 Re:

2015-12-13 08:40

#1: -  

 Veel te grootschalig voor een klein dorp die zelf al genoeg problemen hebben.

Op die grond kunnen ze beter een goede leefgemeenschap voor mensen die het moeilijk hebben bouwen en daarbij een dagvoorziening krijgen.

Echte vluchtelingen kunnen al tevreden zijn met een dak boven hun hoofd. Leer mensen of mannen hoe je een condoom kunt gebruiken zodat ze de vrouwen of kindvrouwen kunnen ontzien.

Het vermenigvuldigen aanbanden leggen door praatgroepen te organiseren. De dogmatiek te bespreken.

Waarom zijn mensen bang voor de islam laat veel meer mensen die goedaardig zijn spreken over hun geloof.

 

Alle geloof is in jezelf zijn.  En een kleine opvang brengt rust en veiligheid.

En hoeveel vluchtelingen wil de burgemeester in haar huis opvangen?

Welk voorbeeld kan zijn geven?

Vrede en ik hoop dat er naar de bevolking geluisterd zal worden.

Reacties


Gast

#466 Re: Re:

2015-12-13 12:52:10

#432: nina - Re:  

 Waarom bang voor de islam? Verdiep je eens in de islam zou ik zeggen. Www.thereligionofpeace.com

Waarom denk je dat (rijke) islamitische landen geen vluchtelingen opnemen en wij alles? Dit is kolonisatie. Deze 1500 bijvoorbeeld maken straks gebruik van "gezinshereniging" waardoor het er 7500 worden, vervolgens gaan ze kinderen maken. Demografie cijfers spreken voor zich, moslims maken veel meer kinderen en op veel jongere leeftijd dan niet-moslims. Een islamitisch meerderheid binnen 20 jaar is dan ook niet vreemd. En dan begint het eisen. Eerst gaan ze een moskee eisen. Dat begint al zodra de 1500 azielzoekers gevestigd zijn. En die moskee krijgen ze ook. Onder het mom van "1500 moslims moeten ook een plaats hebben om hun geloof te beleiden". Vervolgens gaan ze eisen dat vrouwen bedekt over straat gaan. Etc etc. Uiteindelijk gaan ze eisen om de sharia te implementeren. Dit is al in zoveel plekken (wijken in Londen bijv) met moslim meerderheden gebeurt. En kom niet met "niet alle moslims zijn zo" smoesjes, want uit meerdere onderzoeken blijkt dat zelfs westerse moslims de sharia wetgeving verkiezen boven de nationale wetgeving. Je bent naief. Verdiep je in de sharia wetgeving en de islam, wil jij die hier in Nederland hebben? Dacht het niet.

 Er is een reden waarom alle moslims hier in Nederland staan te juichen om AZC's. Zij zien het als volgt; hoe meer moslim broeders, hoe beter. Des te meer invloed we hebben en onze islamitische wil kunnen doorvoeren.

Voorstander AZC

#910 Re: Re:

2015-12-15 20:21:02

#432: nina - Re:  

 Zelf genoeg problemen? word jou familie voor je ogen uitgemoord? Is er hier een burgeroorlog? een constante doodsbedreiging? En het dak boven hun hoofd waar blijft dat dan in Geldermalsen? Wel zulke dingen zeggen en toch niet voor je naasten willen zorgen. Laf vind ik het. Deze mensen zijn in nood. Er is niet voor niks een dringend verzoek vanuit de regering gekomen. En een klein dorp slaat al helemaal nergens op, Het is bijna een stad zo groot en er is zat ruimte om geldermalsen heen ook. Je weet niet eens waar het azc komt dat is wel duidelijk. Verdiep je eerst even in alle informatie over het azc wat er komt, daarna mag iedereen egoistisch reageren. Iedereen is zo bang om te moeten delen, ik schaam me diep voor mijn geboortedorp.