Schooluren een half uur verlaten(8u50-15u55).

Quoted post

juf

#10

2015-11-18 15:25

je redenering is niet helemaal juist.... als ge u overslapen hebt, geen probleem??? als ik half uur later op school moet zijn, staat mijn wekker sowieso half uur later, dus als ik mij dan overslaap heb ik toch stress probleem hoor! Enne half uur later beginnen, maar toch nog even vroeg moeten opstaan als nu? daar zie ik nut niet van in, in begin zal ik dat misschien doen, maar ik slaap zo graag (lees: ben liever lui), dus ....Wat het kunnen afhalen van je kind betreft, ik sta zelf in het onderwijs, en mijn kinderen gaan naar dezelfde school, toch kan ik ze nooit op tijd afhalen, ik kan ze ook nooit uitwuiven.....Maar ik zie steeds dat meer dan de helft van mijn klas(ouders) dit wel kunnen...smorgens gezellig kunnen napraten met anderen en na school ruim op tijd zijn om hen uit de rij te plukken...Dus ook dat valt nog goed mee!

Nu van mij mag het, maar echt nuttig is het niet, het verschuift het probleem.....

Reacties

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-11-20 12:49:31



Gast

#40 Re:

2015-11-22 16:07:25

#10: juf -  

 Je weet toch wel naar wie gij stuurt hè Josha heeft wel al 1keer in de krant gestaan en is al 2keer op de radio geweest