Stop nepvluchtelingenstroom naar Europa laat echte vluchtelingen door

Quoted post

Mario Verleene

#7 Re:

2015-09-15 19:45

#5: -  

 Inderdaad "logisch" maar kunnen we dan eerst de profiteurs aanpakken "de mensensmokkelaars" die mede door het Westen gesponserd naar hier komen in wel erg teleurstellende omstandigheden. En kunnen we dan van de VS ook wat verwachten om HUN ENORME verantwoordelijkheid? Laatst gelezen : VS wil 10.000 vluchtelingen opnemen zijn ze nu serieus of wat? - Nogmaals en ik blijf er op hameren ik ben NIET tegen vluchtelingen wel tegen mensen die POSEREN als zijnde vluchtelingen om hier dan te profiteren van onze BLINDE goedheid.

Reacties


Gast

#8 Re: Re:

2015-09-16 13:46:09

#7: Mario Verleene - Re:  

 Wie asiel aanvraagt start daarmee meteen een procedure waarin onderzocht wordt of de asielaanvraag terecht is, dwz dat er levensbedreigende omstandigheden zijn in het land van herkomst, waardoor de aanvrager genoodzaakt is elders zijn heil te zoeken. Wie dus geen gegronde reden heeft en dat kan aantonen om hier asiel aan te vragen, wordt dus per definitie linea recta teruggestuurd.

Die profiteurs zijn economische vluchtelingen en geen "mensensmokkelaars". Wie door het Westen gesponsord wordt laat ik voor uw rekening daar mij geen gevallen bekend zijn waarbij dat is aangetoond.

Onze goedheid is dus niet blind. De weerstand ertegen blijkt dat echter wel vaak te zijn, omdat telkens weer blijk gegeven wordt van onvoldoende kennis van zaken en wild gespeculeer de boventoon voert.