Stop nepvluchtelingenstroom naar Europa laat echte vluchtelingen door

Geschiedenis blijkt zich telkens continu te herhalen zonder dat we lessen trekken uit fouten die we toen maakten. Laat ons terug gaan in de geschiedenis om te leren : Dit is een citaat van een interview met General Wesley Clark (korte video (engels)

10 dagen achter 9/11 : "We gaan zeven landen uitschakelen in 5 jaar, startende met Irak, en dan Syrië, Lebanon, Libië, Somalië, Sudan en, om af te sluiten, Iran " Dit was de start van "War on Terror" met NIETS anders dan "We weten anders niet wat we moeten doen..." Laat ons gewoon mensen bombarderen om het algemeen publiek te bedaren omwille van 9/11...

Ze wisten dat Irak "Weapons of Mass Destruction" had ?! (korte video (engels)

En hier is G.W. Bush aan het lachen omtrent de WMD's (korte video (engels). Maar ik ben niet aan het lachen. Ontelbare levens zijn verloren gegaan in Irak omdat ze absoluut wisten dat er WMD's in Irak waren. ER ZIJN ER NOOIT GEVONDEN!

Dit toont aan hoeveel liefde deze mensen hebben voor mensenlevens. Geen enkele.

In het geval van Libië citaat van Globalresearch (engels) :

De invasie en bezetting van NATO brengt het verwerpelijke "wedergeboorte" van de standaard van leven in Libië. Dat is de verboden en onbesproken waarheid : een volledige Natie gedestabiliseerd en vernietigd, het volk in vreselijke armoede gedreven. Het objectief van de NATO bombardementen van het begin was om de standaard levenswijze, hun gezondheidsinfrastructuur, hun scholen en hospitalen, hun waterdistributiesysteem te vernietigen. En dan "herbouwen" met de hulp van doneurs en crediteurs onder de helm van het IMF en the World Bank.

De dictaten van de "Vrije markten" zijn een voorloper van de oprichting van een Westerse "democratische dictatuurschap". Dit land (Libië) deed het te goed volgens de Westerse bureaucraten en zo moesten ze Gaddafi afschilderen als een slecht mens om zo een excuus te hebben om hem en talloze onschuldige levens te bombarderen. Dit is een patroon dat keer op keer "ad nausium" terugkeert en voor een onverklaarbare reden zien we het niet. Of liever we zien het wel maar "t'is ons probleem niet". Het maakt niet uit welk kleur, religie, gedachtegang je hebt iedereen heeft recht om te leven. En wij durven dit een beschaafde wereld te noemen.

Hedendaags is het juist wassen-afspoelen-herhalen... "DOE IETS!" door de dood van het jongetje op het strand. Die er eigenlijk niet had moeten zijn op de eerste plaats! Maar ze gebruiken/misbruiken uw emotie om de oorlogstrommels keer op keer te doen slaan.

Stel uzelf volgende fundamentele vragen :

- Hoe kan een vluchteling een boottrip betalen kostende van 7000 tot 14000 Euro komende van Noord-Afrika? Ze werden bekostigd door de Verenigde Staten om naar Europa te komen volgens Oostenrijkse Inlichtingendienst (arikel : Duits)

- Hoe komt het dat GEEN van de Arabische landen vluchtelingen toelaten in hun grenzen? 8km van Mekka in Saudi Arabië is er een enorm tentenkamp waar je 3 miljoen mensen kan huisvesten. Het wordt maar één keer gebruikt voor de bedevaart naar Mekka (een religieuse verplichting voor Moslims). (artikel (engels)

* ZERO vluchtelingen in Kuwait

* ZERO vluchtelingen in Bahrein

* ZERO vluchtelingen in Qatar

* ZERO vluchtelingen in Saudi Arabië (link : maar hey je krijgt geld om moskees te bouwen)

* ZERO vluchtelingen in United Arab Emirates

Hun reden om de grenzen dicht te houden : Uit vrees voor terrorisme (artikel engels)

- Hoe komt het dat de meeste vluchtelingen niet van Syrië zijn? (dumpen van ID's juist voor de grens) (artikel (engels)

- Waarom vindt Goldman Sachs Bank dit een zegen? (artikel (engels)

Ik heb geen twijfels dat er echte vluchtelingen zijn maar kijk hier : De stroom van vluchtelingen bestaat uit 75% MANNEN vechtende leeftijd. Waar zijn al de vrouwen? (artikel (engels)

In conclusie :

Dit is GEEN vluchtelingencrisis dit is een onverbloemde INVASIE van Europa om al uw vrijheiden dat je nog over hebt af te nemen. Je kan een groot empatisch vermogen hebben voor deze ECHTE vluchtelingen maar er is een lijn en de bureaucraten hebben erover gegaan! Wat dit gaat teweegbrengen is een totale oorlog voor alles dat je voor echt en vanzelfsprekend vind. Dus onder het artikel 227 van de Treaty on the Functioning of the European Union vraag ik u dit niet te tekenen op blind geloof van alles dat ik hier heb geschreven. Maar zich af te vragen waarom ik dit heb geschreven en om de waarheid te achterhalen voor uzelf.

Laat de minderheid waar wij nooit voor hebben gestemd horen "Dit moet stoppen!"

Bedankt voor uw steun