vroegtijdige sterilisatie/castratie kittens

Quoted post

Prof.D.

#28 Re:

2015-09-08 13:58

#4: Kattenopvang Waasland -  

 Alleen al het taalgebruik hierboven laat uitschijnen dat de persoon in kwestie van de ganse zaak niets begrepen heeft (of wil begrijpen),daar het hier weldegelijk gaat om petitie voor het VERANTWOORD FOKKEN van raskatten en NIET om de buurman zijn kat die s'avonds aan de deur word gezet teneinde gans de nacht buiten rond te huppelen met alle gevolgen vandien. Een gouden tip : GA EENS BIJ EEN VERANTWOORDE FOKKER OP HUISBEZOEK.

Als jarenlang medewerker van verschillende dierenopvangcentra betreur ik tenzeerste dergelijk taalgebruik,doch wil ik de vele duizenden mensen die zich (velen op vrijwillige basis)met het welzijn van onze dierenwereld bezig houden een hart onder de riem steken, LAAT U DOOR DERGELIJKE COMMENTAAR niet de vreugde ontnemen om DAGDAGELIJKS voor het welzijn van onze dieren in te zorgen. 

Reacties


Gast

#59 Re: Re:

2015-10-03 22:02:16

#28: Prof.D. - Re:  

Dan stel ik voor dat de oprichter van deze enquête, een degelijke beschrijving geeft. Want anders zullen er nog veel verwarringen zijn.

U had dit ook op een beleefde manier kunnen melden. Uw taalgebruik is hier ongehoord. Je voelt je duidelijk beter dan je medemens.

Adem in, adem uit.