vroegtijdige sterilisatie/castratie kittens
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dus voor mij ZEKER geen vroegcastratie! Katertjes vanaf 6 maanden en poesjes nà de eerste krolsheid!
Re:
Al meer dan duizend bravo dat ze allemaal nog leven maar mss werk je met gas verdoving als ze inspuiting geven en wa te veel geven zijn deze katjes dood en meest door onervaren dierenartsen
Re: Re:
Informeer je eerst deftig voor je hier een beetje larie komt verkondigen.
Zoek wat wetenschappelijke artikelen hierover op. Dan kom je misschien te weten hoe een narcose verloopt bij zo een jonge kittens.
Re: Re:
Dan stel ik voor dat de oprichter van deze enquête, een degelijke beschrijving geeft. Want anders zullen er nog veel verwarringen zijn.
U had dit ook op een beleefde manier kunnen melden. Uw taalgebruik is hier ongehoord. Je voelt je duidelijk beter dan je medemens.
Adem in, adem uit.
Re:
Sorry denk je nu echt dat elke Cattery voorstander is.
Ik heb een kleine hobby cattery en vind dit ook te vroeg geloof me.
Als het ging of gaat om er geld aan te verdienen zou ik zeggen begin er niet aan.
Voor ons is het een hobby die als je het op een goede manier doet geld kost , rijp wordt je ervan maar niet RIJK
Luc
Re: Re: Re:
#58: Kattenopvangwaasland - Re: Re:
Ik kan perfect begrijpen dat jullie voorstander zijn.
Ook heb ik respect voor jullie werk.
Maar je kan toch niet zeggen dat het zonder gevaar is?
Als jullie vereniging al zoveel kittens onder handen heeft genomen en eerlijk bent weet je dat wel.
Deze maatregels zijn in het voordeel van broodfokkers en inporteurs van dieren dat zullen jullie ook wel kunnen bevestiggen,
met alle nadelen vandien inteeld , ziekte´s enz .
Pakt men de broodfokers enof inporteurs aan dan gaan ze gewoon bankroet en beginnen ze opnieuw
mijn chow chow komt bij Ilona en Gerwin Biesheuvel van Gameren vandaan uit een brabants dorp Wijk en aalburg. Hele lieve mensen die een hart voor dieren hebben. Hondjes zien er heel goed uit, goed sociaal opgevoed, en dat merk je echt in omgang.Ouder honden zijn ook prachtig lief, en gezond. Onze poedel komt uit Eersel bij Petra van Straten ook een heel goed adres waar de honden goed verzorgt worden ook mensen met een hart voor dieren.
Voor mensen die een gezonde sociale pup zoeken kijk eerst even op de broodfokkers lijst voordat je ergens gaat kijken.
| This discussion has been closed. |