HONDJE MOET TOEGESTAAN WORDEN IN SERVICEFLATS!!!!!!!!!!!!!

Quoted post

Diep bedroefde weduwe

#86 Re:

2015-07-24 17:52

#51: -  

 ik vind ook dat het moet kunnen , ik ben zelf hulpbehoefend en zal ook moeten uit kijken naar een seviceflat maar mijn Chihuahua Turbo en Diezel onze Franse buldog moeten mee laat hen nooit alleen indien het moet stappen we saamen uit het leven , ik ben sedert 7 mei 2015 mijn allergrooste schat kwijt na 34 jaar geluk hij was pas 57 jaar oud en verzorgde me al 14 jaar 24 op 24

 

succes hoop dat dit goed komt 

Diezel is 6 jaar van 9 april en Turbo ook 6 jaar van 10 maaart

Reacties

Rina diep bedroefde weduwe

#94 Re: Re:

2017-08-19 08:58:28

#86: Diep bedroefde weduwe - Re:  

 We zijn vandaag zaterdag 19 augustus 2017 , bijna 28 maand na de dood van mijn echtgenoot Alexander , ik heb mijn huisje kunnen verkopen op 7 dagen tijd en ga naar een serviceflat  en ik ben dol gelukkig want mijn twee hondjes mogen mee er zitten trouwens nog dieren maar ik zit op mijn flat en de anderen in hun flat dus lieve mensen voor wie nog geen oplossing vond er zijn er wel waar dieren mee mogen mijn Franse Buldog is wel het grootste dat binnen mag maar hij blaft niet en is heel zindelijk en braaf , ik neem ook mijn voorzorgen hun benche staat op eeen bechermdoek om krassen op de vloer te vermijden en op terras ga ik een op maat gemaakte beton plaat laten maken , is niet dik word op maat gesneden maar als Turbo en Diezel daar un behoefte op doen is dat makkelijker op  te scheuren , dan dat ik het tussen het hout van tussen moet peuteren ! ik doe dat uit mij zelf omdat ik soms dagen plat lig en dat de hondjes dan op terras kunnen hun behoefte doen en mijn hondjes worden verzorgd en krijgen al hun inentingen en hebben geen vlooien of vieze beestjes !!!! ik mis mijn echtgeoot nog elke dag want 34 jaar vergeet je niet zo maar , ik weet ook dat hij mijn besluit goed zou keuren alleen al omdat de hondjes mee kunnen anders was ik ook in mijn huisje gebleven dus mensen die wel van dieren houd er is een oplossing voor alles succes voor iedereen , liefs Rina & Turbo en Diezel van uit Lede nog enkele weken