HONDJE MOET TOEGESTAAN WORDEN IN SERVICEFLATS!!!!!!!!!!!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie HONDJE MOET TOEGESTAAN WORDEN IN SERVICEFLATS!!!!!!!!!!!!!.
![]() De auteur van deze petitie |
#12011-09-29 00:25help ons met zoveel mogelijk te delen en te stemmen aub!!!!!!!! honden moeten toegestaan worden in serviseflats!!!!!! |
Gast |
#22011-09-29 00:26Tante .. ik hoop dat je je hondje mee kan nemen. Je hebt reeds zovele zorgen door de ziekte. Jou dit afnemen is de druppel die de emmer doet overlopen. Het zou zo'n mentale oppepper zijn, om je grote liefde bij je te houden. Ik teken met plezier. Guy |
Gast |
#32011-09-29 00:30niet enkel hondjes, ook katten en andere kleine dieren |
![]() De auteur van deze petitie |
#4 Re:2011-09-29 00:38das ook waar!!!!!!!!! zeker en vast!!! |
Gast |
#52011-09-29 01:24tuurlijk moeten honden toe gelaten worden ,ze zijn een deel van ons leven,ze horen er bij |
Gast |
#62011-09-29 08:57ik ben dus julienne en heb msa ik ben opgrschreven voor een servicrflat maar mag mijn honjde nie meenemen!!!!! ik overleef dit nie!!!!! dus hoop op veel stemmen miss dat dit helpt!!!! dank u!! |
Gast |
#72011-09-29 09:25mensen hebben huisdieren nodig, huisdieren hebben mensen nodig..... |
Gast |
#82011-09-29 13:16yunake zou haar vrouwtje missen, en het vrouwtje gaat kapot gaan van verdriet!!!!!! wrede regelingen allemaal!!! |
Gast |
#92011-09-29 14:59voor veel mensen is hun huisdier hun kind en dat neem je toch ook niet af... |
Gast |
#102011-09-29 15:57Onmenselijk! Zowel voor mens als dier!!! Het is al erg genoeg dat mensen niet meer in hun eigen omgeving kunnen blijven en dan nemen ze hun beste maatjes nog af :-( |
Gast |
#112011-09-29 16:03Ik hoop dat het lukt en uw mama haar hondje mag meenemen het beste |
Gast |
#122011-09-29 16:50oudere mensen hebben nood aan gezelschap zo'n dier kan hun eenzaamheid verzachten!!! |
Gast |
#132011-09-29 18:20scheiden doet lijden, neem de mensen hun vriendje en toeverlaat niet af, hondjes moeten toegelaten worden in service flat, ( NIEMAND HEEFT DAAR LAST VAN !!!!!!!) |
Gast |
#142011-09-29 21:00een hond is het trouwste levend wezen , wie zich een hond aanschaft moet weten dat dit voor het leven is en dat beestje moet dan ook tot zijn dood of die van het baasje verzorgd worden door de eigenaar !!! waar die zich ook bevindt ! |
Gast |
#152011-09-29 23:39we werken eraan |
Gast |
#162011-09-30 00:19Vele mensen die naar een serviceflat moeten verhuizen kunnen hun huisdier niet meenemen en dit is voor deze mensen verschrikkelijk. Soms is dit het enige wat ze nog hebben en het dier maakt deel uit van hun gezin. Je kan deze mensen niet verplichten om hun huisdier te moeten achterlaten. |
Gast |
#182011-09-30 00:39Een hondje hoort bij je gezin. Je kunt niet verlangen dat je bij (noodzakelijke) verhuizing een gezinslid verlaat. Indien iemand niet meer voor de hond kan zorgen, praten we over iets anders. Dan telt het welzijn van de hond. |
Gast |
#192011-09-30 00:41`k Hoop dat vele mensen dat tekenen !! Waarom zouden bewoners van serviceflats hun huisdier niet mogen houden? Velen kunnen het met een beetje hulp zelf nog verzorgen en komt hun gezondheid ten goede. Moeten we het hart van deze mensen dan breken omdat ze hun vriendje moeten achterlaten ?? Het diertje dat niet mee mag heeft ook nog eens veel verdriet. Er moet toch een andere oplossing zijn als het om hygiënische redenen zou gaan... |
Gast |
#202011-09-30 04:29Iedereen moet hun diertje, hondje, katje, vogeltje, enz ... kunnen meenemen naar een serviceflat, zo voelen de mensen zich niet zo alleen, want anders kwijnen de mensen te vlug weg en dat willen wij niet ! Voor blaffende hondjes bestaat er een anti-blaf-band, de buurtbewoners zullen ook gelukkig zijn dat er wat ander leven rondloopt !!! |
Gast |
#212011-09-30 12:46Het is ook psychologisch verantwoordt dat het huisdier bij de eigenaars moet blijven ,dat geldt voor beide partijen . |
Gast |
#222011-09-30 15:50zeker weten waarom zou dit niet kunnen het is het laatste wat sommige mensen nog hebben waarom hun dat ook nog afnemen dit brengt zowel verdriet voor het baasje en hondje mee |
Gast |
#23 Re:2011-09-30 16:00ik weet nie wie je bent als je zegt, we werken eraan, ik hoop dat het erdoor komt dat hondjes mee mogen in serviceflat!!!!!! moest jij eriets kunnen aan doen, graag!!!!! |
Gast |
#242011-09-30 20:33De ouderen die naar serviceflats gaan "moeten" zeker de kans krijgen om hun huisdier mee te nemen! Velen belanden in een depressie met het gevolg dat dokters "vuile pillen" voorschrijven om geheel andere redenen dan het verlies van hun huisdier! |
Gast |
#252011-09-30 22:23Zelf ben ik een dierenliefhebber. Moet er niet aan denken dat ik ooit zou moeten kiezen tussen mijn trouwe viervoeter of een serviceflat! Toch moeten we 1 ding niet uit het oog verliezen, een huisdier kan alleen als de persoon in kwestie nog goed gezond is en zelf met de hond kan gaan wandelen. Ik heb zelf een Cairn Terrier bij mij in huis gehaald van een oude man uit het bejaardentehuis die helaasniet meer voor z'n dier kon zorgen. De verplegers lieten de hond uit om een plasje te doen en daar hield het mee op. Dus ja aan dieren in serviceflat etc maar wel goed overwogen met familie die kan bijspringen indien nodig. |
Petitie tegen technische keuring motorfietsen in België
Behoud de Zeeuwse Kasseistroken
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitiePopulairste petities in de laatste 24 uur
Behoud de Zeeuwse Kasseistroken
Wij wielrenners, fietsers en liefhebbers van koersen op kasseien eisen het behoud van de Zeeuwse Kasseistroken. In Zeeuws-Vlaanderen dreigt een aantal kasseistroken letterlijk te verdwijnen onder de klei. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Teken de petitie ter behoud van dit cultureel wielererfgoed. Een aantal stroken dreigt te verdwijnen onder een dikke laag modder en slijk. Bij geen of beperkt onderhoud neemt de natuur de overhand. Cultureel wielererfgoed dreigt hierdoor verloren te gaan. Dat i
Gemaakt: 2021-04-09
Tijdsperiode | Alle landen | |
---|---|---|
Alle periodes | 1140 | 1077 |
24 uren | 338 | 318 |
Behoud Museumpark als Skatespot!
Figuur 1. Museumpark dreigt te verdwijnen als skatespot.Teken de petitie om dit voorkomen! (Scroll naar beneden voor samenvatting) Beste projectgroep vergroening museumpark en gemeente Rotterdam, Veel urban sporters zijn ongerust over de bestemming van het geasfalteerde gebied in het Museumpark, ofwel het evenementendek museumparkgarage. Dit is een plek die wij erg waarderen en dagelijks graag gebruiken. Gezien de naam van de projectgroep, zijn wij ervan bewust dat wij waarschijnlijk zu
Gemaakt: 2021-04-02
---|---|---|
Alle periodes | 3126 | 3009 |
24 uren | 129 | 123 |
Chrysostomos zonder toetsen op KSD
Beste allemaal Kijkt u ook al uit naar de week van X-mos, maar wordt dit imago afgeschrikt door de genadeloze deadlines van taken en toetsen? Wij starten deze petitie, als doel een onvergetelijke Chrysostomos. Het is ten slotte al zo lang geleden dat wij nog eens echt plezier hebben gehad op school. Omwille van de afgelaste week voor de paasvakantie, zijn alle toetsen verplaatst naar de week van X-mos. Dit vinden wij zeer jammer, het is spijtig dat wij niets te zeggen krijgen over de toetsen en
Gemaakt: 2021-04-11
---|---|---|
Alle periodes | 118 | 118 |
24 uren | 118 | 118 |
NEE tegen verplichte vaccinaties en vaccinatiepaspoort
Petitie "Nee tegen verplichte vaccinatie plannen van de EU zoals vastgelegd in o.a. EVAP" Wij leden van de Taskforce Schending Mensenrechten en alle ondergetekenden zeggen NEE; -NEE tegen verplichte vaccinaties. -NEE tegen vaccinatie paspoort als Green Pass, CoviPass, Common Pass, andere Digital Health passes etc. -JA tegen baas over eigen lichaam, vrijheid, privacy en alle andere grondrechten, mensenrechten en kinderrechten zoals vastgelegd in de Nederlandse Grondwet, EVRM en IVRK. -Ons l
Gemaakt: 2020-06-14
---|---|---|
Alle periodes | 18285 | 16559 |
24 uren | 58 | 50 |
Stop de kolonisatie van het Ardense bos!
De gemeente Herbeumont in de provincie Luxemburg, u misschien bekend van zomerkampen, familiecampings, waterpret in de semois en mooie wandelingen in het grootste bos van België. Hier staat nu de bouw van verschillende exclusieve vakantiewoningen in bosgebieden op til. De projectontwikkelaar is een man uit Knokke die al eerder grootse (decadente) bouwprojecten forceerde in deze gemeente. De Waalse wetgeving rond ruimtelijke ordening maakte het dit jaar mogelijk om lichte woningen ( tiny houses,
Gemaakt: 2020-08-26
---|---|---|
Alle periodes | 2158 | 2052 |
24 uren | 57 | 57 |
Neen aan de pandemiewet !
Bedankt aan onze vlaamse vrienden voor de vertaling ! Sinds bijna een jaar leven we in een ongekende situatie die we ons nooit konden voorstellen. Deze situatie heeft geleid tot totaal ongegronde vrijheidsbeperkende en totalitaire maatregelen. Deze beslissingen hebben geen legale basis en zijn voor het merendeel ongrondwettelijk. Onze nieuwe Minister van Binnenlandse Zaken die, net als de regering, niet verkozen is probeert een "pandemiewet" voor te stellen die helemaal willekeurig is.
Gemaakt: 2021-02-28
---|---|---|
Alle periodes | 9727 | 9028 |
24 uren | 55 | 47 |
400 arbeidsmigranten huisvesten op de voormalige camping de Nieuwe Hof in Meijel is geen goed plan!!
Aanleiding voor deze petitie: De gemeente Peel en Maas is voornemens om een private ondernemer toestemming te geven voor het huisvesten van 400 arbeidsmigranten geconcentreerd op één locatie op de voormalige camping de Nieuwe Hof op de vieruitersten in Meijel. Wij vinden het bouwen van die accommodatie voor 400 arbeidsmigranten op voormalig campingterrein ‘De Nieuwe Hof’ onacceptabel en disproportioneel voor Meijel. Ons dorp wordt daardoor onevenredig zwaar belast. Het Startebos en de looproute
Gemaakt: 2021-04-07
---|---|---|
Alle periodes | 169 | 169 |
24 uren | 42 | 42 |
Geen verandering van afvalscheiding, geen extra container en geen extra kosten voor restafval.
Onze gemeente is van plan om de manier hoe ons afval nu gescheiden en verzameld wordt te veranderen. Dit willen zij doen d.m.v de ondergrondse containers voor plastic en papier weg te halen en de inwoners een extra container (op eigen erf) te geven. Ook willen zij de kosten van het restafval apart verhalen. Ben je het hier niet mee eens en wil je dat afval scheiden en ophalen gewoon doorgaat zoals we al jaren doen , onderteken dan deze petitie.
Gemaakt: 2021-03-30
---|---|---|
Alle periodes | 1255 | 1254 |
24 uren | 37 | 37 |
Ik wil geen Corona paspoort
Zoals vele al weten wil men in 2022 in Vaccin paspoort. Nu is er ene zogenaamde peiling die aangeeft dat 7 op de 10 mensen voorstander is van een Corona paspoort. Ben je tegen? Teken dan de petitie: Geen Covid-19 Paspoort omdat wij dan iedere minuut van de dag gecontroleerd kunnen worden en onze gegevens overal in kunnen worden gebruikt. Ook ben ik tegen de vaccinatie waar ik niet aan mee doe. Het Coronapaspoort is door de 27 Europese lidstaten in 2017 al goedgekeurd en aangenomen. Ze will
Gemaakt: 2021-04-09
---|---|---|
Alle periodes | 232 | 227 |
24 uren | 34 | 32 |
Bent u ook voorstander van een pakjesautomaat in Hooglede ?
Hoe fijn zou het zijn als u uw bestelde postpakketje 24 uur op 24 uur kan afhalen met een simpele druk op de knop? Dergelijke pakjesautomaten zien we overal in Vlaanderen opduiken, zoals ook al in onze buurgemeenten Kortemark en Roeselare. Wij zien ook mogelijkheden in Hooglede-Gits door als gemeente de plaats aan te bieden aan een externe aanbieder (bijv. aan het gemeentehuis of aan de achterkant van de Gulden Zonne: centraal, makkelijk bereikbaar en altijd parking). Bij een digitale bestelling
Gemaakt: 2021-03-24
---|---|---|
Alle periodes | 99 | 98 |
24 uren | 27 | 27 |