Help Aicha en Hashim !

Quoted post

David

#6 Re:

2015-06-25 16:24

#3: Claudine -  

Dag Claudine
Harelbeke kan daar niets aan doen, want Hashim en Aysha zijn geen inwoner van Harelbeke. Zij wonen in Waregem. Maar ook Waregem kan er niets aan doen, want de verantwoordelijkheid ligt bij FEDASIL en het beleid van de huidige regering. Zulke toestanden gebeuren zo goed als dagelijks in ons land, maar zo goed als niemand ligt er wakker van tot het gebeurt bij iemand die we kennen. Misschien eens aan denken als je de volgende keer in het stemhokje kruipt?
David

Reacties

Gast

#7 Re: Re:

2015-06-25 18:25:23

#6: David - Re:  

tja David, Ik denk dat jij helemaal verkeerd  bent want Aysha  en Hashim zijn wel degelijk inwoners van Harelbeke en dat al 5 jaar , ze stond onlangs nog in het H-blad .en Hashim  gaat in Harelbeke  naar School . Inderdaad de verantwoordelijke is wel Fedasil , maar  Ik dacht toch  dat ze in harelbeke  toch ook iets konden doen voor hun mensen , de klok tikt maar verder  en  als het nu waregem of Harelbeke is het blijft het zelfde ze moet 1 juli haar sleutel afgeven en zonder enige vorm van  financiële steun  als dakloze de straat op met een kind van 8 jaar .....

en inderdaad  het gebeurt wel vaker  nu denk ik daar heel veel aan  we zeggen dan eens  is jammer  maar is steeds ver van ons bed  nu is het heel dicht en bij iemand die me heel erg  genegen is ....

Het stemhokje  tja ik doe daar al jaren niet meer aan mee  want zat al iedere keer  in een ander land als  er moest gestemd worden ......

Claudine

Gast

#25 Re: Re:

2015-06-27 13:44:43

ik wist niet dat je zo een onmens was, hoe laag kun je vallen. wij komen voor ieder mens op straat al stond ie aan de andere kant van het land. spijtig om zoiets te moeten lezen over het stemhokje !!

Gast

#35 Re: Re:

2015-06-28 23:45:48

Bloaten