Help Aicha en Hashim !

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Help Aicha en Hashim !.

Gast

#26 Re: betoog

2015-06-27 13:47

#16: - betoog 

om 16u

Gast

2015-06-27 19:14

Omdat ik vind als de mensen hun best doen om zich aan te passen ze zeker een kans moeten krijgen om hier te blijven en natuurlijk ook voor aicha en hashim zeer spijtig voor hen om al hun vriendjes te moeten achter laten en niet weten wat hen te wachten staat

Gast

#28 Re: Re: betoog

2015-06-27 19:54

Gast

#29 Re: Re: Re:

2015-06-28 09:30

#25: - Re: Re:  

Hier hebben we elkaar duidelijk misbegrepen, vrees ik. Ik vind echt wel dat mensen in de situatie van Aicha & Hashim zouden moeten kunnen blijven.

Gast

2015-06-28 13:56

uit liefde voor die mensen

Gast

2015-06-28 20:40

Omdat we met pHp onrechtvaardigheid bestrijden en de medemens in nood een hart onder de riem steekt.
De wereld is van iedereen en iedereen leeft in de wereld.

Gast

2015-06-28 20:41

Omdat we met pHp onrechtvaardigheid bestrijden en de medemens in nood een hart onder de riem steekt.
De wereld is van iedereen en iedereen leeft in de wereld. Qnioun Jamal, voorzitter pHp

Gast

2015-06-28 20:56

Stop met het uitwijzen van medeburgers die hier een nieuw leven opbouwden. En stop vooral met het deporteren van kinderen!

Gast

2015-06-28 22:00

No men shall be illegal!

Gast

#35 Re: Re:

2015-06-28 23:45

#6: David - Re:  

Bloaten

Gast

#36 uitwijzing

2015-06-29 21:09

sterke mannen gevraagd om het uitwijzen van een somalie'se vrouw en haar kind tegen te gaan in harelbeke tussen 12 en 13u in de tramstraat 17 te harelbeke. dank bij voorbaat.

Gast

2015-07-01 08:41

In een wereld waarin natuurlijke rijkdommen, machines, producten, kapitalen, en de bezitters ervan... vrij kunnen circuleren is het niet logisch dat gewone mensen, werkende mensen of mensen op zoek naar werk, dat niet kunnen. Schande Fort Europa.

Gast

2015-07-08 09:04

Laat deze mensen blijven. Ze doen er alles aan om zich te integreren. Ze spreken nederlands, helpen waar ze kunnen. Geef die jongen een kans zijn studies af te maken. Er zijn anderen die meer profiteren dan hen, maar die vind je niet al rijden ze rond met dure sleeën. Geef Aicha en Hashim een kans!x

Gast

2015-07-08 09:06

Ik vindt als ze goed geïnterneerd zijn die kleine jongen spreek perfect Nederlands die vrouw doe ook haar best help waar het kan

Gast

2015-07-08 16:42

geen mens is illegaal!
Maja

#41 Re:

2015-07-10 03:41

#40: -  

Oproep aan iedereen die met een onrechtvaardige uitwijzing geconfronteerd wordt!

beste mensen, als jullie iemand kennen, die goed geïntegreerd is, ongeacht zijn/haar huidskleur of geloof/ haar best doet om Nederlands te praten, geen criminele zaken doet  en toch uitgewezen wordt

kom massaal op straat! Stuur een petitie rond: hoe meer mensen dit doen, hoe beter ze in Brussel het signaal zullen horen! Binnen 2 jaar zijn het opnieuw verkiezingen! Kies dan voor een sociale regering!..

het is een mooi gebaar om 70 christelijke gezinnen uit Syrië asiel te verlenen, wij zijn daar dankbaar voor! .....maar als daarom anderen die in nood verkeren het land moeten verlaten, krijgt dit mooie gebaar een bittere nasmaak!

ieder mens met ook maar één beetje rechtvaardigheidsgevoel , voelt zich daar niet lekker bij! Politiekers, stop met holle woorden en loze beloften, wat is er belangrijker: uw goed betaald postje of het leven en welzijn van de mensen!

wij leven (Goddank!..) in een democratisch land...wel bewijs het: en luister naar de mensen! Wij willen een gastvrij land zijn, met vrede onder onze multiculturele  bevolking! Pas op die manier kan de wereldvrede opgebouwd worden. Leer die mensen kennen en ze worden uw vrienden ! Zij zijn heel gastvrij ( daar kunnen wij, Belgen nog wat van leren!) ik persoonlijk heb dit reeds meermaals mogen ondervinden!

Stop de onrechtvaardige uitwijzingen en stuur criminelen terug naar hun land van herkomst! Zulke mensen kunnen wij hier missen als kiespijn!

Gast

#42 Re: Re:

2015-07-10 19:38

#41: Maja - Re:  

inderdaad Maja, die woorden zullen we nog gebruiken, dank je voor je steun!

Gast

2015-07-15 09:10

Deze mensen worden dubbel gestraft. Eerst door het levensbedreigend geweld in het thuisland en vervolgens door ons onmenselijk asielbeleid dat gericht is op uitwijzingen. Samen solidair tegen dit onrecht!

Gast

2015-07-16 21:28

Voor een menselijk migratie beleid. Hallo meneer de minister?

Gast

2015-07-17 21:12

Waarom zouden ze het land moeten verlaten? Volgens mij hebben ze het recht te blijven . Zeker wanneer je ziet dat ze zich goed proberen in te werken. Ik ken ook iemand die het land heeft moeten verlaten omdat er niet genoeg mensen de petitie ondertekend hadden .
Ukske

#46 Re:

2015-07-20 20:05

#34: -  

owjeee  ik zou ze geen eten willen geven de gene die ilegaal hier zijn !!!! ze dwingen de mensen in de ilegaliteit  te  gaan !!!!!

Gast

#47 jaumain martin zegt

2015-07-22 19:13

omdat onze regering niet beseft waar ze me bezig zijn je reinste schande is dit zelfs bewijs leggen ze naast zich neer schande wat hier gebeurd

WAT ALS konig leopold niet gevlucht was

WAT als alle belgen die geemigreerd zij naar austalie canada usa enzovoort eens boot vluchteingen genoemt werden

of terugestuurd worden WAT DAN zijn er nog belgen in somalie???????????????????????

groeten uit beschamend niemands land martin.J

de belgiese wet zegt dat het niet verlenen van hulp aan mensen in gevaar of nood een strafbaar feit is kan iemat defigneren waar het hier dan om gaat??????