Petitie tegen afsluiting Zuidbroek van Zevenhuizen

Quoted post


Gast

#1

2015-06-21 23:45

Afsluiting betekend niet alleen mega omrijden voor ons maar ook voor diverse hulpdiensten!...

Reacties


Gast

#14 Re:

2015-06-22 09:54:25

#1: -  

 de hupdiensten kunnen gebruik maken van de busbaan, dit is dus geen probleem

Marco

#32 Re:

2015-06-22 20:53:03

Het is niet vreemd dat de huidige verbindingswegen te druk zijn. De meest logische route voor doorgaand verkeer is namelijk al jaren afgesloten. De aansluiting van de Anklaarseweg op kanaal noord. De busbaan dient naar mijn idee ook gewoon opengesteld te worden voor normaal verkeer. Spreiding en het verkeersluw maken van wegen vormen de oplossing voor dit probleem. 

 


Gast

#152

2015-07-02 19:47:25

#1: -  

 Als bewoner van Zuidbroek ben ik geschokt door de ongenuanceerdheid van reacties van mijn wijkgenoten. Er staan feitelijke onjuistheden in, ambtenaren en collegeleden worden geschoffeerd en bewoners die anders denken worden respectloos behandeld. Hoe kan de veiligheid van kinderen en ouderen en woongenot ondergeschikt zijn aan het 3 minuten langer in de auto zitten. En natuurlijk kunnen hulpdiensten binnen de aanrijtijd aanwezig zijn, dat is een vereiste waar ruim aan voldaan kan worden. Ook ik ben bewoner van Zuidbroek maar ik ben voor het afsluiten van wegen die zwaar overbelast worden. Mijn ouders wonen in het Kristal en durven amper nog te fietsen door de hoeveelheid verkeer. Mijn kinderen gaan niet alleen naar school omdat het niet veilig is. Dan zit ik wel wat langer in de auto om eens per week mijn boodschappen te doen. Mag ik dat vinden als bewoner van Zuidbroek of word ik dan ook afgeserveerd? Er is geen oplossing die voor iedereen de juiste is, laten we dan vooral ook opkomen voor de zwakkere verkeersdeelnemers. Want ook die willen graag veilig over straat in Zuidbroek. En van mij mogen ze!