Balk

Quoted post

gast 2

#19 Re:

2015-05-01 06:11

#1: -  

Wat jammer dat er maar 1 mogelijkheid om op te stemmen is. Nu gebeurt er weer hetzelfde als wat de gemeente deed.

Ik denk dat deze mensen opgevangen moeten worden. Het verhaal op de brochure is mooi neergezet.

Een aantal van 300 is denk ik genoeg voor een dorp als Balk, dat integreert ook makkelijker.

De lokatie Landlust is een mooie locatie want deze mensen hebben geen auto of fiets of iets dergelijks en dan ligt Houtdyk veel te ver buitenaf.

Ik zou dus graag willen stemmen op 250-300 prima, Landlust prima.

Reacties


Gast

#30 Re: Re:

2015-05-01 10:32:53

#19: gast 2 - Re:  

 Het is niet hetzelfde als wat de gemeente deed. Er is niets te stemmen. Het is een petitie, waarbij burgers een andere mogelijke oplossing aandragen. Deze mensen moeten inderdaad opgevangen worden, zolang er geen verbetering komt in hun eigen land. Want dat zou de beste oplossing zijn. Het probleem aanpakken bij de oorzaak! En deze mensen hebben heel veel tijd, omdat ze hier niets mogen. Dus het is juist beter om het azc buiten het dorp te plaatsen, zodat ze meer tijd kwijt kunnen raken met lopen naar het dorp. En het valt ook wel weer wat mee want de Lidl is voor beide locaties ongeveer even ver.

En landlust is niet prima. zie #27.