POLITIE-CAO 2015

Quoted post


Gast

#4

2015-04-15 09:52

Ik heb inmiddels 45 jaar gewerkt voor onze maatschappij. 12 jaar in de bouw en vervolgens 33 jaar bij de politie. Genoeg topsport moeten bedrijven. Het is voor mij genoeg geweest. Ouderenbeleid is slecht en niet geregeld. Ik zal een 40 jaar bij de politie niet volmaken. Me dunkt dat mijn bijdrage aan een veilige maatschappij meer dan voldoende is geweest. Ik sta dus vierkant achter deze petitie. Succes gr Cor.

Reacties

een collega

#1053 Re:

2015-06-09 19:38:24

#4: -  

Helemaal mee eens. Ik zelf werkte vanaf mijn 13e in het bedrijfsleven tot mijn 26ste. Ik heb zeer zwaar werk gedaan waarbij je moet denken aan sjouwen met bielzen, telefoonpalen, rollen linoleum, rollen vloerbedekking, dozen met pinda`s a 40 kg per stuk, schepen en wagons laden en lossen, maar dan met de hand. Vanaf mijn 26ste in volle onregelmatigheid bij de politie tot 2001. Toen werd er niet gekeken of je nu 3 nachtdiensten had of regelmatig wel vijf nacht diensten in de week. En dan komen de late en vroege diensten er nog bij. 10 tot 12 dagen achter elkaar. Daarnaast heb ik ook nog gestudeerd a minimaal 3 uur per dag. Ook tijdens mijn vakantie. Vanaf 2001 niet meer executief maar technisch administratief omdat ik het gevoel had, dat ik mijn pensioen niet zal gaan halen. Ik zit nu ook ruim 10 jaar op mijn max. Inmiddels ben ik 61 en moet tot mijn 67ste. Ik hoop dat ik het red maar vooral daarna.

Ik zie regelmatig de vlag halfstok hangen van collega`s die overleden zijn. De meeste tussen de 45 en de 60 jaar.

De parlementsleden moesten hun ogen uit de kop schamen.

 

 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...