Levi Kayden smeets

Quoted post


Gast

#1

2015-01-07 20:56

Laat jullie bevroren hart eens spreken geachte gemeente !

Reacties


Gast

#54 Re:

2015-05-17 10:15:27

#1: -  

Beste familie, 

Zelf een moeder van een dochtertje geboren met 26 weken (26 mei 2013), zelf ook tegen veel dingen aangelopen en veel onbegrip! Uit pure woede voor de onmacht die ik voelde dat mijn zwangerschapsverlof afliep toen mijn dochter net na 3 maanden ziekenhuis 1 week thuis was en ik weer moest werken en de UWV arts zei dat ik dat best kon omdat ik niet 'ZIEK' was in de vorm van bekkeninstabiliteit of iets dergelijks....heb ik uit pure woede de minister van sociale zaken en werkgelegenheid (minister Asscher) een brief gestuurd waar het helemaal heengaat in dit land! Ik ben toen door hem uitgenodigd om op gesprek te komen 11-11-2013 en ben uiteraard naar Den Haag gegaan.....met resultaat dat het verlof bij thuiskomst van kind sowieso met 10 weken wordt verlengd (nog te weinig maar je moet natuurlijk ergens een grens trekken). Wat ik jullie wil meegeven is dan ook om het niet van sneue ambtenaars af te laten hangen hoe jullie je situatie geregeld krijgen. Dit zijn doorgaans mensen met een mentaliteit van "lik me r***" en hebben geen hart voor wat er echt gaande is in jullie situatie dus in HUN gemeente! Speel het verder/hoger op! En desnoods de minister van Volksgezondheid want dit gaat immers om de gezondheid van jullie kind! Leg de misstanden van de gemeente maar op tafel en breng dit aan het licht! Schakel SBS6 in, ga naar RTL Latenight maar laat het hier niet bij zitten! De mensen die jullie nu getroffen hebben zijn hun vakantiegeld niet waard en zullen jullie ook niet verder helpen omdat dit niet binnen hun gevoelsvermogen als mens past....! Denken in kaders, daar hebben helaas meerdere ambtenaren last van. Ik wens jullie heel veel sterkte en mijn advies is blijf vechten voor jullie dappere kleine man! 

 

Liefs Joyce


Gast

#149 Re: wij steunen jullie en hoopen dat er eindelijk eens iets gedaan wordt.

2015-05-19 18:44:08

#1: -  

 


Gast

#182 Re:

2015-05-25 22:53:48

#1: -  

 vreselijk idd wat een gemeente 

Hier word je nergens mee geholpen het is in en in triest dat dit het land nederland waarin wij wonen en geboren zijn zo met hun bevolking om gaat 

Help dit kindje en gezin 

Het zou je zelf maar over komen  dan was je ook blij geholpen re worden

Sanne

#199 Re:

2015-06-17 12:16:14

 

@ Gemeente; Schaam jullie! Stap eens in andermans schoenen... 

 

#Staar je niet blind op je rechten, dat vertroebelt het zicht op de realiteit#

#Wees tevreden met wat je hebt en laten we ons best doen om elkaar recht te doen#. 


Gast

#329 Re:

2015-10-10 17:33:30

#1: -  

 Te schandalig voor woorden dit 

Gemeente Kerkrade moet zich diep schamen 

Help deze mensen en dit kleine menneke eindelijk eens