Verbied vuurwerk door particulieren!

Quoted post


Gast

#80 stelletje zoetsappige!

2014-12-14 14:21

Doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg. Mijn honden zijn opgevoed en gewend aan vuurwerk! Ook weten ze dat ze hleren niet op af moeten gaan, opvoeding heet zoiets!

Zullen we dan ook maar meteen auto's en vervoer in het algemeen verbieden ? Dit kost jaarlijks meer mensen en dieren levens! 

 

Altijd wat te zaniken om zo een onbenullige dingen. Terwijl jullie eigen kinderen dit zelf ook doen! Maar door dit soort gedrag doen ze het stiekem en kunnen jullie roepen( dat doet die van mij niet).

 

Reacties

LlovesM

#90 Re: stelletje zoetsappige!

2014-12-21 13:02:53

#80: - stelletje zoetsappige! 

 Het verschil is dat vuurwerk nergens voor nodig is. Een auto is handig. En er zijn veel striktere regels omtrent het gebruik van auto's. Enne... ik heb geen kinderen ;)


Gast

#99 Re: stelletje zoetsappige!

2014-12-30 17:19:39

#80: - stelletje zoetsappige! 

 Het gaat mij vooral om de stuntels die niet goed met vuurwerk omgaan en dus bewust op mensen en dieren richten of gewoon te dom zijn en zichzelf verwonden omdat ze er onveilig mee omgaan. En denk ook eens aan de huizen waar wat in de brievenbus gegooid wordt. En waarom zou je het niet aan de profs overlaten die mooie shows kunnen geven? Scheelt jezelf bakken met geld en kun je echt genieten van het vuurwerk.


Gast

#102 Re: stelletje zoetsappige!

2015-12-20 16:47:29

#80: - stelletje zoetsappige! 

 ZO MOET DAT!!!

Lekker!!

bij mij precies hetzelfde, die van mij zit met oudjaar in de vensterbank naar t vuurwerk te kijken :)