STOP_COGA

Quoted post

Vak 13

#11

2014-11-06 15:34

Zelf zit ik in vak 13 op de IJsseltribune en hier zitten ook fanatieke supporters niets mis mee tot de stewards cq de bewaking van er bij komt en dan is het vooral dat anabolen manetje met rossig haar. Deze staat provecerend aan de kant en is aanhet uitlokken dat hij de kans krijgt om iemand uit het stadion te krijgen. De supporters op de eerste rij hebben vorig jaar nog een gesprek gehad en wat is nu het geval een stelletje supporters die zich niet uitbundig durft te gedragen in angst voor een stadion verbod. Bij de bekerwedstrijd tegen Twente zitten achter mij supporters van Twente op de vraag hoe deze aan kaarten komen, via personeel van het beveiligingsbedrijf wat sponsor is. Nu weet ik dat dit Rosec is. Ik zit al jaren op de IJsseltribune maar waar zijn de vertouwde gezichten gebleven van de stewarts die er ook in de jupilerleage waren?? Allemaal onbekende gezichten. Ga je met de bus mee hoor je dat men ook stewart is bij Heracles en Twente. Hier is niets mis mee maar objectief gezien? Als je aangeeft bij een steward (met oortje) voor de wedstrijd van Twente dat er nog een enorme rij buiten de poort staat te wachten dat men binnen mag is het antwoordt, dat zijn mensen die naar het cafe zijn geweest en daar hebben zitten drinken. Voordat ik binnen was heeft het 28 minuten geduurd. Moest ik maar eerder van huis gaan dan hoefde ik ook niet zolang te wachten.Dit komt mede door het fouilleren wat men doet en het dan niet aan kan.

Reacties

wieneke

#34 Re:

2014-11-07 00:59:17

Weet je wat het ergste is dat ik precies weet welke beveiliger je bedoelt. Een verschrikkelijke naar rot joch. Zo gedraagt hij zich ook met tentfeesten waar rosec beveiliging is. Ook aanleidingen forceren om mensen eruit te zetten. #11: Vak 13 -  

 

supporter

#43 Re:

2014-11-07 11:16:15

#11: Vak 13 -  

 Die rooie stewart staat ook bij deur in Horeca zaken, uitdagend met zijn postuur om als die de kans krijgt iemand eruit te zetten en ondertussennaar de meisjes/dames  te gluren kijkend wat ze in de blouse hebben. Misselijk figuur het is geen mannetje gezien zijn postuur.