STOP_COGA

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie STOP_COGA.

Kafkaesk

#26 Concrete vragen aan de RvC (aan wie exact mogen we ze richten?)

2014-11-06 19:14

Het gaat niet alleen om Rosec. Het gaat vooral om de club en de wijze van omgang met haar klanten. Geen focus op incidenten maar investeren in relaties en transparantie en redelijkheid en fairplay:

 

 

1) WIE zit er namens de club in de COGA? Maak het eens persoonlijk, i.p.v. instanties en organen als spreekbuis (die de bal ook nog publiekelijk naar elkaar toespelen Rosec zegt club bepaalt, club zegt COGA bepaalt, en RVC blijkt totaal verrast over braakliggend terrein dat al jaar in jaar uit aan de kaak gesteld is en niet opgepakt wordt?).

 

2) Waarom staat dat niet vermeld op de officiële clubwebsite?

 

3) Waarom wordt/worden er geen naam/namen genoemd van degenen die namens GA Eagles in de COGA plaatsnemen in de qua urgentie besef tekort schietende reactie namens de RvC (ook onpersoonlijk als afzender, zet er gewoon persoonlijke namen onder als RVC)

 

4) Waarom reageert de RVC zo vrijblijvend met het instellen van een onderzoek zonder een deadline te noemen wanneer dit onderzoek gereed is (geen tijdrekken maar binnen een week, nog voor de thuiswedstrijd tegen NAC klare wijn schenken)

 

5) Waarom deelt de RVC "graag" mee dat de RVC het kennelijk volstrekt normaal vindt dat eerst een straf uitgedeeld wordt en daarna iemand pas gehoord wordt, juist ook dit aspect is onderdeel van de ophef (Rosec en de COGA worden nu toch ook eerst gehoord alvorens de club evt sancties treft/oordelen velt?), voor de RVC lijkt dit een gegeven, voor de supporters is dit onacceptabel, weg met de excuus en seponeer cultuur, éérst horen en dan pas (ver)oordelen en NIET andersom, schandalig relatie beheer!

STOP COGA

#27 Re: Concrete vragen aan de RvC (aan wie exact mogen we ze richten?)

2014-11-06 19:27

#26: Kafkaesk - Concrete vragen aan de RvC (aan wie exact mogen we ze richten?) 

De mensen van Rosec zij worden per uur betaald dus zijn ze 2 a 3x zo duur als eigen stewards die krijgen: steward (20 euro), sector hoofd (30euro) per wedstrijd. (+/- 6u per wedstrijd aanwezig)

Dus de man die alles moet regelen m.b.t. de veiligheid (Robert Aalders) huurt zijn eigen bedrijf in en bepaald wie er een stadionverbod krijgt.

Rosec (sponsor...)
- Robert Aalders (eigenaar ROSEC) & (Veiligheidcoördinator GAE)
- Arjan van der Wateren (management Rosec)

GAE
- Leon rouw (veiligheidsmedewerker)
- Willy Wientjes (procedures)

COGA/VOGA
- Robert Aalders (de club)
- ? (politie)
- ? (OM)
- ? (gemeente)

Alsof de plaatselijke slager zijn eigen vlees keurt.
Toppunt van belangen verstrengeling lijkt mij.


Gast

#28

2014-11-06 19:49

De regels bedenken, het beleid over de handhaving van regels opstellen, de regels opleggen, de 'wetshandhavers' aannemen en betalen, het overtreden van de regels zelf controleren, eventuele overtredingen van de regels zelf interpreteren, overtreders bestraffen en ook nog de 'hoger beroepszaken' zelf beoordelen... Werkelijk, Kafka had het niet beter kunnen bedenken. En waar ging het om? een 'fout' shawltje dat nota bene in het stadion zelf te koop was...

Gast

#29

2014-11-06 20:26

De beveiliging(Rosec)binnen ons stadion wil eigen commerciële belangen in stand houden daar horen nu eenmaal resultaten bij die de noodzaak van de beveiliging rechtvaardigen.
Mensen van Rosec zitten ook in de commissie die de waarnemingen van Rosec wegen en besluiten tot een stadion verbod.
Dubbele belangen, dat kan natuurlijk niet!!!


Gast

#30 Re:

2014-11-06 21:27

#1: -  

 coga/voga.. V, kneuzen... Oprotten !!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-11-06 22:21



Gast

#32

2014-11-06 22:45

Kom met een beter beleid.

Gast

#33

2014-11-06 22:45

Zij houden dus gewoon niet van sfeer
wieneke

#34 Re:

2014-11-07 00:59

Weet je wat het ergste is dat ik precies weet welke beveiliger je bedoelt. Een verschrikkelijke naar rot joch. Zo gedraagt hij zich ook met tentfeesten waar rosec beveiliging is. Ook aanleidingen forceren om mensen eruit te zetten. #11: Vak 13 -  

 


Gast

#35

2014-11-07 02:42

Tegen de belangenverstrengeling en de overdreven stadionverboden!

Gast

#36

2014-11-07 07:33

Het "shawl"incident is voor mij de druppel.
Ik erger mij al langer aan het macho gedrag van dit personeel

Gast

#37

2014-11-07 08:58

Slaat helemaal nergens op! goeie actie, hoop dat er wat te bereiken valt.
STOP COGA
De auteur van deze petitie

#38 Re:

2014-11-07 09:03

#37: -  

 We doen ons best!


Gast

#39

2014-11-07 09:23

opsouten met die drek die voor zichzelf staan en op macht zitten.

Gast

#40

2014-11-07 10:09

Stop Coga-Maffia!

Gast

#41

2014-11-07 10:49

Schande oprotte met dat folk

Gast

#42

2014-11-07 10:50

Commentaar overbodig. Stoppen met die stadionverboden. Het is waanzin!
supporter

#43 Re:

2014-11-07 11:16

#11: Vak 13 -  

 Die rooie stewart staat ook bij deur in Horeca zaken, uitdagend met zijn postuur om als die de kans krijgt iemand eruit te zetten en ondertussennaar de meisjes/dames  te gluren kijkend wat ze in de blouse hebben. Misselijk figuur het is geen mannetje gezien zijn postuur.


Gast

#44

2014-11-07 12:43

Ik hoop, dat de club snel een einde maakt aan de praktijken van het volk van BUITEN de club met een zgn. handhavingsbeleid. Nog nooit is het voor de Kowet-supporter zo onvriendelijk geweest om naar het EIGEN stadion te gaan!! Met name een bedrijf als Rosec hoort in geen énkele geleding binnen de club ook maar iets te vertellen te hebben!! Bij alles wat ze doen lijkt het een kwestie van zo veel mogelijk de Kowet-support opfokken in de hoop dat ze uit hun dak gaan en domme fouten maken waardoor er een SV kan worden opgelegd. Op deze wijze tracht een commercieel bedrijf als Rosec het gelijk van én de noodzaak tot hun aanwezigheid in ONZE Adelaarshorst als noodzakelijk (?)aan te merken. En zodoende dus hun mensen aan het werk te krijgen bij alles wat de Eagles aangaat!!

Vb.: als het hún beleid is om aan mensen en/of hun eigendommen te zitten ja natuurlijk krijg je dan een stevige reaktie!! Dat is niet zo gek en kun je verwachten, dat het uitmondt in  duw- en trekwerk en schelden!! Blijf gewoon met je vingers van elkaar af dan heb je de helft al gewonnen!!

Ook dat gelul dat er een heel peleton personen van Rosec als beveiliger mee moeten op de bus naar uitwedstrijden en de Kowet-supporters op  moeten draaien voor de kosten is ronduit belachelijk. Het heeft er alle schijn van dat juist de firma Rosec belang heeft bij zoveel mogelijk buscombi's! Hoe meer buscombi's hoe hoger hun verdiensten!! In mijn ogen hoeft de firma Rosec absoluut NIET preventief aanwezig te zijn als wij naar een uitwedstrijd gaan!! Het verleden van de laatste jaren heeft dit voldoende bewezen. Met name het vorige seizoen (ONZE terugkeer in de Ere-divisie!!) hebben WIJ uit het HÉLE land louter en alleen maar POSITIEVE respons gekregen!! En dan nu opgezadeld worden met de grillen van Rosec is gewoon een schande en TOTAAL OVERBODIG!!

Zeg maar dag met je handje tegen uitwedstrijden met eigen vervoer!!!! En inderdaad....slager keur je eigen vlees!!

Nu ik toch bezig ben effe een klein praktijkvoorbeeldje van eigen supporter pesten door of dankzij volk van buiteaf....!! Ik zit met mijn vrienden op vak 4 en hebben een aantal LEGE stoeltjes om ons heen....een kameraad van ons zit met een los kaartje op de eerste rij op het nieuwe vak 4V.....met het kaartje a €25,- kijkt hij heel hinderlijk tegen de buis van het afscheidingshek bij het veld aan dus hij besluit om op het lege stoeltje naast mij te gaan zitten....geen probleem zou je denken ware het niet dat de vrouwelijke steward van HERACLES die de trap stond "te bewaken"duidelijk een andere opdracht had meegekregen...iets in de trent van "Iedereen op zijn/haar eigen stoeltje!!"of zo....en "BEFEHL IST BEFEHL" heeft zij tot in den treure lopen dreigen met onsmakelijke dingen als kaart inleveren/ID-bewijs/ik haal mijn collega's erbij dat we de ONSCHULDIGE aktie maar gestaakt hebben.....deze dame had net zo als de firma Rosec TOTAAL géén affiniteit met GO-Ahead Eagles én de KOWET-supporters!!!! Geef die nog meer macht in ONS stadion !!!!

Wat een ellende!!!

 

 


Gast

#45

2014-11-07 17:22

Twee jaar SV voor wapperen met een sjaaltje.
Echt B E L A C H E L I J K ! ! !
Dit wordt hopelijk binnenkort teruggedraaid
Vak 4.

#46

2014-11-07 20:16

WIJ SCHIJTEN ALLEMAAL OP ROSEC, SEC, SEC, SEC!!!


Gast

#47

2014-11-08 12:23

oprotten met coga

Gast

#48

2014-11-08 13:48

Ik kom af en toe in het stadion en telkens moet ik inwendig lachen om hoe de stewarts en beveiligers hun werk doen.Wat een bagger zooi maken ze er van. Ik heb zelf een aantal jaren gewerkt als beveiliger bij Feynoord en Utrecht daar is GAE vergeleken niks bij wat daar allemaal gebeurd. Bij Feynoord en Utrecht worden leuzen geroepen spandoeken gemaakt daar worden niet zomaar om de kleinste dingen stadion verboden geven. Volgens mij worden stewarts ingezet om de orde en veiligheid te bewaken. Ik zie bij GAE stewarts bij elkaar staan beetje voetbal te kijken en te donderjagen, sommigen zien niet eens wat er op de tribunes gebeurt.

Rosec een klein bedrijfje nog niet zolang in de Particuliere beveiliging aan het werk, moet de kop boven water zien te houden de grote jongens staan op de loer . De beveiligers willen een wit voetje halen bij de baas anders worden ze eruit gedonderd en de baas wil naar de  club laten zien kijk hoe goed zijn mijn medewerkers wel niet,die vissen de raddraaiers er wel uit. Ondertussen naaien ze klakkeloos mensen een stadionverbod aan voor iets wat vaak niets blijkt te zijn waarom om maar deze klus te mogen behouden. Rosec neem het voorbeeld van TSC aan daar kunnen jullie nog veel van leren.

Grote schande om zo iets kleins een suporter die met heel zijn hart zoveel geld in de wacht heeft gesleept voor zijn eigen club een stadion verbod te geven. Schaam je Rosec medewerkers jullie zetten de particuliere beveiliging in een kwaad daglicht.

IJsseltibune

#49

2014-11-09 19:36

Heel veel mensen ondertekenen deze petitie anoniem uit angst dat de men zijn/haar naam bij de administratie van GAE controleert. Kan ik heel goed begrijpen heb het zelf ook gedaan. Als eenmaal je naam bekend is weten ze of je een seizoenskaart hebt. Je zou dan zomaar een Stadion Verbod kunnen krijgen wegens provocerend gedrag richting de stewards. Zit al jaren op dezelfde plek op de IJsseltribune maar de laatste 2 jaar zijn het steeds verschillende stewards, terwijl in de jupilearleage dezelfde stewards er stonden en er geen problemen waren. Tenminste niet noemenswaardig  dit werd dan opgelost met praten. Waar zijn al die "oude " stewarts gebleven???


Gast

#50 Re:

2014-11-10 09:22

#49: IJsseltibune -  

 als ze dat zouden doen breekt pas echt de pleuris uit  nee denk gae nu zelf ook met de kwestie in de maag zit  en bezig is om zo snel mogelijk  de lucht te klaren rosec is te ver gegaan en zoals velen al zeggen  lijkt het een complot  maar 1 ding is zeker stront komt altijd boven drijven  kwestie van tijd