MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)

Quoted post


Gast

#191

2014-08-26 06:39

Ls,
Mijn dochter heeft kanker gehad, heeft het overleefd. Mijn man had kanker heeft het niet overleefd. Ik ben afgekeurd door jeugdtrauma´s en ben hard op weg om dit te verwerken. Ben ik al bijna 2222
30 jaar mee bezig. Als dit zo door gaat kan ik straks niet werken doordat ik mijn behandelingen stop moet zetten door geld gebrek. Mijn kind heeft regelmatig fysio nodig doordat de 2 jaar chemo die ze gehad heeft haar spieren dusdanig heeft aangetast dat haar lichaam bij de geringsteinspanning in brand kan staant en ze huilend op de grond gaat liggen als ze thuis komt. Dan heb ik het nog niet over de vermoeidheid die haar vaak overvalt. De angsten als ze in bed ligt en moet gaan slapen. De nachtmerries die ze in de nacht heeft. Gillend wakker worden. Zij is ook in behandeling van psychotherapie. Een beugel voor haar tanden was nodig. Ze is bijna 17. Wat voor toekomst heeft ze als dit zo door gaat. Wat voor kansen krijgt ze? Ze wil naar school, ze wil werken. Ze is 2 jaar zeer depressief thuis geweest Moet het weer die kant opgaan? Vreselijk dit soort acties. Vaak lees ik dat mensen die uit het buitenland komen meer rechten hebben dan wij die hier geboren zijn. Mijn voorouders komen hier vandaan. Dan lezen dat mesnsen die hier nieuw binnen komen allerlei rechten krijgen. Verschrikkelijk. Ik maak me zorgen dat ik oud wordt en hulpbehoevend. Dan is er niets meer dan zielig alleen ergens zitten wachten totdat ik mijn laatste adem uit mag blazen. Dank je wel regering.

Reacties


Gast

#199 Re:

2014-08-26 20:53:50

#191: -  

 Helaas stellen ze hier de vekeerde prioriteiten wat betreft de zorg, het draait meer om geld dan om mensenlevens! Totdat het henzelf betreft, dan is het allemaal anders en snappen ze het misschien? 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...