Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#7840 Re: 'Ik denk dat Mehmet Sahin een psychologische behandeling nodig heeft'

2014-08-20 06:10

#7836: - 'Ik denk dat Mehmet Sahin een psychologische behandeling nodig heeft' 

 Het gaat niet om Sahin, het gaat om die jongeren en wat ze zeggen.

Vind je dat ze in het film "geintimideerd" zijn?

Echt waar? Geintimideerd terwijl hun begeleider blijft zeggen "moet je echt zo denken, gezien dat hitler 6 maanden oud kinderen heeft laten vermoorden"?

Zegt het kind "Onzin, menheer mijn begeleider, die 6 maanden ou kinderen waren tog joden? het was dus goed".

WAAR IS DE INTIMIDATIE?

Volgens me zitten de jongen heel vrij en eongespannen en maken zelfs lol, ze lachen, ze maken stoere bewegingen.

In ieder geval, bliij je hoofd in de zand steken, ik persoonlijk heb dezelfde uitspraken uit volwassene mannen gehoord uit respectivelijk Egypte, Lebanon en Marocco. Waren ook mij contacten geintimeederd door een lilliputino als ik?

Hypocriet!

 

Reacties


Gast

#7843 Re: Re: 'Ik denk dat Mehmet Sahin een psychologische behandeling nodig heeft'

2014-08-20 09:54:46

#7840: - Re: 'Ik denk dat Mehmet Sahin een psychologische behandeling nodig heeft' 

 Tegen wie heb je het? De journalist die dat stukje schreef? Ga je beklag doen bij die site, de link staat eronder.

Joshua

#7845 Re: Re: 'Ik denk dat Mehmet Sahin een psychologische behandeling nodig heeft'

2014-08-20 10:36:19

#7840: - Re: 'Ik denk dat Mehmet Sahin een psychologische behandeling nodig heeft' 

 Ik denk dat veel islamitische mensen een psychiatrische behandeling nodig hebben, om de gevolgen van het leugen boekje(koran) af te komen!!!!