no2morrowlandXL

Quoted post

Gast

2014-07-30 10:25

Het is ontroerend te zien hoe de bewoners van Boom en Rumst met een handvol spiegeltjes en kralen kunnen gesust worden om zonder morren gedurende 2 weken in een oorlogsgebied te leven.
Chapeau voor het marketingoffensief van de organisatie van TML; minder achting voor de gemeentebesturen.
De geldsommen die TML aan de gemeenten geeft dienen tenslotte om de toegankelijkheid van hun eigen circus gemakkelijker te maken en niet zozeer om de gemeenschap te dienen.
Het valt te vrezen dat deze dubbele versie niet éénmalig zal zijn want voor geld danst iedere beer.

Reacties

Gast

#728 Re:

2014-08-02 21:53:43

Ik denk dat jij is naar israel moet gaan , daar is een oorlogsgebied. Ik was daarstraks op de meir en het was er stukken drukker dan hier tijdens tml. En wat die kralen en spiegels betreft, 1.5 miljoen euro noem ik geen klein geld. Maar waar haal jij het lef vandaag ditfestival te veroordelen als je niet uit deze buurt bent. Typisch een moderne vlaming die overalles moet kunnen klagen en zagen. Arm vlaanderen...mssnog aan toevoegen  van mij mag het alle jaren 2 weekends...., als je trouwens ziet dat mensen uit leuven, gent, halle deze petitie ondertekenen, dan merk je maar hoe zwak de tegenstanders staan.  en diegene die vor de natuur zij  dat zijn potverdorie afgegraven gronden, als de natuurmoet terug keren moet er een grote draad rond en mag niemand het nog betreden. Het is dankij die festivals en hun geld dat dit domein vandaag is wat het is, een recreatiedomein...

#727: -