Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#4182 Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

2014-07-29 17:23

#4177: gast - Re: Helpt deze handtekeningenlijst? Kom bij mij niet aan dat een handtekening zetten makkelijk is.

Doe het dan. Zet er vijf, nu, achter elkaar. Gebruik gerust hetzelfde e-mailadres, maar verander de naam. Naam en woonplaats mag ook kolder zijn (heb oo oo uit oo gezien en oiu uio uit oiuuio, enz.) Je krijgt keurig voor alle vijf een e-mail en als je bevestigt komen ze er alle vijf te staan.

Petities24 is waardeloos.

Reacties


Gast

#4188 Re: Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

2014-07-29 17:26:07

#4182: - Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

U probeert te ontmoedigen. U heeft geen verstand van zaken. U bent duidelijk een digibeet :-)

 

Stop de Jodenhaat


Gast

#4206 Re: Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

2014-07-29 17:35:19

#4182: - Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

Kom terug met je gelijk als je van iedereen die hier getekend heeft de naam en het adres hebt gegoogled. Hou op met te gallen alleen om je gelijk te halen. Er zijn hier veel heel veel mensen die serieus zijn en niet zoals u de hele dag petities willen verknallen.  Op Twitter en Facebook komt er ook steeds meer aandacht voor. Mensen hoeven zich zeker niet te schamen om dit aan de kaak te stellen en mogen er trots op zijn dat zij te kennen geven geen Jodenhaat te accepteren!

En ik bedank alle mensen die getekend hebben!

 


Gast

#4207 Re: Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

2014-07-29 17:35:23

#4182: - Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

Het gaat er om wat de starter van deze petitie met de handtekeningen doet. Deze zal ze sturen naar het ministerie van Binnenlandse Zaken, Gemeente Den Haag, alle fracties van de 2-de Kamer en naar alle media. En reken er maar op dat ze dit signaal niet gaan negeren.

En daar komt nog bij dat er sowieso kamervragen gesteld gaan worden over deze kwestie door verschillende partijen. Dus deze petitie heeft wel degelijk zin. Ook als er in de reacties tientallen berichten staan van mensen die het er niet mee eens zijn. Dus troll jij lekker door... erg zinloos, zonde van je energie maar blijkbaar heb jij niets anders te doen.

ab

#4222 Re: Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

2014-07-29 17:41:55

#4182: - Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

Vindt u het erg vervelend dat er zoveel mensen reageren? Het mag ook niet gezegd worden denk ik? Bezin u voor u allerlei commentaar levert en verbeter de wereld en begin bij u zelf!! Geen kritiek- eeuwige kritiek- want zelfs als er 50% wel van deugt hebt u een beeld van wat er leeft. Of denkt u dat 2 personen al dat commentaar geschreven hebben? De WAARHEID is dat, we in eigen land langzaamaan niet meer durven te zeggen wat we willen.In mijn woonplaats wordt een moskee gebouwd. De priester is bijna voor het gerecht gesleept omdat hij de klok teveel zou luiden. Nu komt er een geluidsinstallatie in deze moskee, die 5 x per dag oproept voor het gebed. De omwonenden hebben niets,maar dan ook niets te zeggen. Het gaat gewoon door,begrijpt u? Zo kweek je dus haat en achterdocht en weet ik allemaal  niet wat. En als de lieden in den Haag dan maar mogen schreeuwen wat ze willen is het hek van de dam. Als ik morgen roep dat alle Marokkanen dood moeten,word ik opgepakt! (Zal dat overigens nooit doen,want er zijn heel veel Marokkanen en Turken, die met mij de gebeurtenissen verafschuwen!!Gelukkig wel)

Hoe het is, gewoon doorgaan met deze petitie!! Het helpt in elk geval weer eens alert te zijn!