Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

ab

#4222 Re: Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

2014-07-29 17:41

#4182: - Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

Vindt u het erg vervelend dat er zoveel mensen reageren? Het mag ook niet gezegd worden denk ik? Bezin u voor u allerlei commentaar levert en verbeter de wereld en begin bij u zelf!! Geen kritiek- eeuwige kritiek- want zelfs als er 50% wel van deugt hebt u een beeld van wat er leeft. Of denkt u dat 2 personen al dat commentaar geschreven hebben? De WAARHEID is dat, we in eigen land langzaamaan niet meer durven te zeggen wat we willen.In mijn woonplaats wordt een moskee gebouwd. De priester is bijna voor het gerecht gesleept omdat hij de klok teveel zou luiden. Nu komt er een geluidsinstallatie in deze moskee, die 5 x per dag oproept voor het gebed. De omwonenden hebben niets,maar dan ook niets te zeggen. Het gaat gewoon door,begrijpt u? Zo kweek je dus haat en achterdocht en weet ik allemaal  niet wat. En als de lieden in den Haag dan maar mogen schreeuwen wat ze willen is het hek van de dam. Als ik morgen roep dat alle Marokkanen dood moeten,word ik opgepakt! (Zal dat overigens nooit doen,want er zijn heel veel Marokkanen en Turken, die met mij de gebeurtenissen verafschuwen!!Gelukkig wel)

Hoe het is, gewoon doorgaan met deze petitie!! Het helpt in elk geval weer eens alert te zijn!

 

Reacties


Gast

#4228 Re: Re: Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

2014-07-29 17:46:16

#4222: ab - Re: Re: Re: Helpt deze handtekeningenlijst?

Van mij mogen er nog zeventien miljoen tekenen. Als je had opgelet, dan had je geweten dat ikzelf ook een aantal keren heb getekend. Geloof dus maar niet dat ik daar problemen mee heb.

Ik probeer alleen in jouw bolle kop te krijgen dat DE PETITIE GEEN ENKELE ZIN HEEFT. Niet omdat IK dat wil, maar omdat de petities van Petities24 geen nut hebben. Is al gebleken, blijkt ook nu weer. Alleen jij bent te suf om dat te snappen.

Maar als je dat van de straat houdt: prima, ga lekker door met handtekeningen vervalsen.