Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Buster Keaton

#2432

2014-07-28 15:04

#2323: -

Re:Het is schrijnend om te zien, dat men zich hier druk maakt om honderd mensen die uit verontwaardiging leuzen roepen waar men het niet mee eens is. Terwijl de bommenregen op een wijk met 40.000 inwoners gewoon door gaat. Natuurlijk, de lakeien doen hier hun werk, en de straaljagers in Gaza. Wij kunnen discussieren of je iets wel of niet mag roepen, maar ik weet zeker dat je, volgens internationaal volkerenrecht, geen woonwijken mag bombarderen. Behalve als je Israel bent, dan mag het wel. Nederland staat erbij, en kijkt erna. Maar ja, de doctrine Teeven werkt daar ook. We moeten iemand aanpakken voordat hij iets gaat doen wat volgens de wet verboden is. Dus bombarderen we Palestijnse kinderen, want als ze opgroeien, worden het toch maar terroristen. Saddam Hoessein heeft niet zoveel mensen in zo korte tijd vermoord, maar hij moest weg. En het is nu zoveel beter in Irak. Gadaffi heeft niet zoveel burgers vermoord in zo korte tijd, maar ook hij moest verdwijnen. En in Libie is het nu zoveel beter dan voorheen. Nethanyahu laat talloze Palestijnen vermoorden, maar niemand in Nederland durft er iets van te zeggen, want dan wordt je meteen uitgemaakt voor anti-semiet. Ik ben geen moslim, en heb mijn bedenkingen tegen bepaalde stromingen van de Islam, net zoals ik die ook heb bij de katholieke kerk.

En alle shit die zich nu afspeelt in de wereld, Irak, Libie, Somalie en waar al niet meer, dat hebben we zelf gecreeerd. En we zijn veroordeeld om ermee te leven.

 

Reacties


Gast

#2449 Re:

2014-07-28 15:08:55

Ah vandaar al die moordpartijen en ellende in Nigeria, Kenia, Sudan, Afghanisan, Syrie, Yemen, Pakistan, Egypte, Libie, Kashmir, Iran, Irak, Algerije, Marokko, Turkije etc.... Dat is niet onze schuld. Daar zijn wij niet verantwoordelijk voor.

#2432: Buster Keaton -