Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

KOPSTOOT

#1276 Re:

2014-07-28 08:18

#1203: -

De eerste nieuwe kristalnacht heeft vorige week alweer in Frankrijk plaatsgevonden!!
Het is een kwestie van tijd ...
Dan is ook Nederland aan de beurt!!
Wat de politiek nu doet is heel veell moslims importeren en wachten tot wij de minderheid
zijn!!!
Mijn vader is moslim en ik ben bekeerd Christen!!!
REKEN maar dat jullie dochters een verschrikkelijke toekomst van verkrachtingen en vernederingen wacht!!!

Reacties


Gast

#1280 Re: Re:

2014-07-28 08:22:45

#1276: KOPSTOOT - Re:

Als je denkt dat dat de "eerste nieuwe Kristallnacht" is, dan heb je de afgelopen decennia flink liggen slapen.


Gast

#1281 Re: Re:

2014-07-28 08:25:59

#1276: KOPSTOOT - Re: Wat de politiek nu doet is heel veell moslims importeren en wachten tot wij de minderheid
zijn!!!

Praat toch niet zo dom. Je zegt zelf dat de autochtoon bij de eerste de beste gelegenheid een kopje kleiner zal worden gemaakt. Waarom zou dan de autochtone politiek bewust al die moslims naar binnen halen? Om zichzelf om zeep te helpen? Slaat nergens op.

Als jij bekeerd zou zijn, dan sta jij op nummer 1, niet onze dochters.

Verpleegkundige

#1305 Re: Re:

2014-07-28 09:17:57

#1276: KOPSTOOT - Re:

Ik vind uw commentaar schandalig en u ben bekeerd ?

Nou hier in het Zuiden is het zo dat wij vechten voor onze identiteit en geloofsovertuiging en heel jammer dat u zo reageert van mij mag die hele islam opgedoekt worden jammer voor degene die hem wel puur beleven maar niet voor dat zootje dat spreekt uit naam van de islam