Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#1121

2014-07-27 21:59

Alle joden moeten dood en u wil de dialoog aangaan? U bent behoorlijk ziek. Erg zorgelijk. Gaat u fijn de dialoog aan met deze barbaren dan kies ik voor optie 2 en dat is deze barbaren ons land uitschoppen met inname van het Nederlands paspoort. Laat ze maar naar een IS kalifaat vertrekken op kosten van Isis leiders. Optie 2 betekent ook de status persona non grata met een inreisverbod voor de EU en de VS uiteraard.

Reacties

De boemerang

#1124 Re:

2014-07-27 22:06:59

#1121: - Alle joden moeten dood en u wil de dialoog aangaan? U bent behoorlijk ziek. Erg zorgelijk. Gaat u fijn de dialoog aan met deze barbaren dan kies ik voor optie 2 en dat is deze barbaren ons land uitschoppen met inname van het Nederlands paspoort. Laat ze maar naar een IS kalifaat vertrekken op kosten van Isis leiders. Optie 2 betekent ook de status persona non grata met een inreisverbod voor de EU en de VS uiteraard.

Als alle argumentern ontbreken worden we maar weer agressief, nietwaar?

Voor de laatste keer: ik heb hier pagina na pagina heel duidelijk gesteld dat ook ik het niet eens ben met het scanderen van zulke walgelijke leuzen. Lees toch eens!

Desondanks zullen we de dialoog aan moeten gaan om tot een oplossing te komen. Verharden van standpunten leidt tot helemaal niets. Sterker nog: u verwijt de andere partij immers dat die zijn standpunten heeft verhardt. Wat verwacht u dat er zal gebeuren als u van de weeromstuit nog meer zult verharden?

Probeer eens vijf seconden door de ogen van de ander te kijken en besef dan eindelijk eens dat die precies hetzelfde ziet als u: een vijandige omgeving waarin hij/zij zich moet doen gelden. Dat is toch een vicieuze cirkel?