Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#1090 Re: Re: Greetje is de nieuwe Linda Voortman

2014-07-27 20:50

#1076: De boemerang - Re: Greetje is de nieuwe Linda Voortman

Nee! De ander wil niet hetzelfde, daar ligt juist het probleem. We praten hier over mensen die al meerdere generaties hier wonen. En in plaats van te integreren en onze vrijheid te waarderen keren ze zich steeds verder van onze samenleving af. Prima, maar op een bepaald moment ben ik er klaar mee. Ik denk dat ze blij mogen zijn dat wapens in dit land illegaal zijn.  Anders zouden de straten een slachtveld zijn.

Reacties

De boemerang

#1096 Re: Re: Re: Greetje is de nieuwe Linda Voortman

2014-07-27 20:59:08

#1090: - Re: Re: Greetje is de nieuwe Linda Voortman Nee! De ander wil niet hetzelfde, daar ligt juist het probleem. We praten hier over mensen die al meerdere generaties hier wonen. En in plaats van te integreren en onze vrijheid te waarderen keren ze zich steeds verder van onze samenleving af. Prima, maar op een bepaald moment ben ik er klaar mee. Ik denk dat ze blij mogen zijn dat wapens in dit land illegaal zijn.  Anders zouden de straten een slachtveld zijn.

Jawel, de ander wil wel hetzelfde, maar binnen zijn grenzen en dat is het probleem.

En met uw laatste zin onderstreept u dat u uw tolerantie voor integratie opgegeven heeft. Uw grenzen zijn dicht en u zou zich maar wat graag bewapenen. Integratie is een tweerichtingsverkeer; integratie is versmelting van culturen, niet het opdringen van jouw cultuur aan de ander.