Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

De boemerang

#1019 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met

2014-07-27 18:11

#1015: Goedemorgen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met dem Het is uw eigen beeld dat u denkt dat iedereen die hier ondertekend rascistisch is of een Islamfoob, maar ik voel mij daardoor niet aangesproken, omdat ik weet dat ik dat niet ben.

Dat moet toch echt wel uw beeld zijn, want ik heb dat nergens gezegd of zelfs maar gesuggereerd. Sterker nog, ik heb heel duidelijk gesteld dat geen enkel racisme geduld mag worden.

Ik heb niet iedereen "een spiegeltje" voorgehouden, ik heb enkel een paar personen eruit gevist, die in hun reacties toonden minstens even discriminerend bezig waren, dan de mensen die zij van discriminatie beschuldigden.

Geen enkele discriminatie mag getolereerd worden, op basis van geloof, huidskleur, levensovertuiging, sexuele voorkeur of wat dan ook. Dit is ook opgenomen in onze grondwet (artikel 1).

Reacties


Gast

#1021 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie

2014-07-27 18:13:45

#1019: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met

Alleen was "wat Wilders riep velen malen erger dan dat men nu dood aan de Joden roept". Jouw woorden! Mooi voorbeeld van voorstander van gelijkheid ben je; NOT!