no2morrowlandXL

Quoted post

Gast

2014-07-19 18:02

Ik woon in Wilrijk en dat is pakweg drie gemeentes ver van het festival, en de geluidsoverlast is hier duidelijk waarneembaar. Vorig jaar eenzelfde klacht uit Boechout. Per jaar zijn er twee grote festivals op het recreatiedomein. Mano Mundo en Tomorrowland. Van Mano Mundo horen we echter niets, het is dus enkel Tomorrowland dat zijn grenzen niet lijkt te kennen. 100 decibel is geen aanvaardbare norm voor dit soort openluchtfestival, ook bij de ordediensten hebben ze nog nooit van een isofoon gehoord. Tomorrowland moet zijn festival maar in de Gobi-woestijn bouwen als het deze onredelijke principes wil behouden.

Reacties

een weeral bijna overspannen iemand

#723 geen empathie meer:

2014-07-19 20:20:50

#720: -

Ach, men heeft blijkbaar geen compassie of empathie meer in deze wereld. maar als er ergens dan weer een ramp of zoiets gebeurd dan vindt iedereen dat opeeens wél erg, maar wat hier in Boom gebeurt dat vind men allemaal maar normaal... Het is hier precies een oorlogszone, dat is wat ik persoonlijk ervan vind. Voeg daar de warmte van vandaag en gisteren en de late uitstroom van die festivalgangers straks nog bij en een normaal mens wordt gewoon krankjorum. Van de dieren nog gezwegen... Heb ook weeral vernomen dat sommigen ook niet met hun handen van iemand anders eigendom kunnen houden wat niet te verwonderen is natuurlijk met zo een hoop vreemd volk... en de maat is voor mij persoonlijk en ik denk voor vele anderen weer helemaal vol. Hebben wij hier als jarenlange trouwe inwoners iets te zeggen eigenlijk?