Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Quoted post

Mark vd Illuminati

#447 Re: Re: Vuur is natuurlijk lekker anoniem

2014-07-02 19:05

#445: Vuur - Re: Vuur is natuurlijk lekker anoniem Ik ben makkelijk te vinden, iedereen die het moet weten weet het. Enige reden waarom mijn naam niet op mijn blog staat is omdat ik als individu totaal niet belangrijk ben.

Ik herhaal: Ik durf te wedden dat als Vuur zijn echte naam op zijn blog zet, Yehudi ook hem wel weet te vinden :-P Maar goed, dat zal Vuur wel niet durven ;-)

Reacties

Vuur

#448 Re: Re: Re: Vuur is natuurlijk lekker anoniem

2014-07-02 19:32:34

#447: Mark vd Illuminati - Re: Re: Vuur is natuurlijk lekker anoniem Ik herhaal: Ik durf te wedden dat als Vuur zijn echte naam op zijn blog zet, Yehudi ook hem wel weet te vinden :-P Maar goed, dat zal Vuur wel niet durven ;-)

Yehudi weet allang wie ik ben, vraag het hem. Of vraag Henk Mous even die weet het ook. Nogmaals het gaat niet om mijn persoon. Geen aspiraties om beroemd te worden of geld te verdienen. Wil graag mensen de mogelijkheid geven om te zien wat ik zie. Indien iemand het daar niet mee eens is of het gewoon anders ziet dan is dat prima.

Browse gerust eens op mijn weblogje http://vuur01.wordpress.com.... Gaat over awareness ofwel bewustzijn. Doe er je voordeel mee en kun je er niets mee is het ook goed. Jij mag blijven vasthouden aan wat je gelooft dat is je goed recht. De waarheid bestaat niet, slechts jouw waarheid bestaat net als de mijne. Ik hoop alleen maar dat we ooit volwassen genoeg worden dat we ipv vechten elkaar gaan helpen, er is namelijk genoeg voor iedereen maar doordat iedereen altijd maar in gevecht is gebeuren dit soort uitwassen.

En ook al heeft Jasper het gedaan. Heb je het dagboek van Maaike gelezen? 13 jaar lang is ze ronduit schofterig behandeld door politie en justitie. Dat is een factor 100x zo erg als waarvan je mij beschuldigt..... ga dat maar recht lullen Mark en andere trollen. Zal je vast lukken want je bent slim genoeg maar ook jij weet diep van binnen dat het systeem en de mensen binnen OM en politie in en in ziek zijn...... lees het dagboek maar.... zo ga je niet met mensen om.

Kijk wederom uit naar jullie volgende bericht zodat ik wellicht nog wat links kan posten over het ziek systeem.

Tot snel.