Neen aan Motorcrossland in Sint-Kruis-Winkel/Mendonk! ja voor leefbare kanaaldorpen!

Quoted post


Gast

#1

2014-05-24 11:56

Het is niet omdat mr. Paul Van de Geuchte geen groen licht krijgt in zijn thuishaven dat hij ons zwaar overlaste havengebied nog meer moet komen verstoren met belachelijke initiatieven die hem zeker niet in dank zullen afgenomen worden! Hier wonen mensen! We hebben al overlast genoeg van het crossterrein in Mendonk! Niemand van Sint-Kruis-Winkel zit te wachten op een project dat niemand ten goede komt, geen meerwaarde betekent voor onze gemeente en waar mensen immens veel last van zullen hebben! Schandalig dat ze dit dossier hier op tafel durven gooien! Wij zijn voor een duurzame en leefbare gemeente! Niet voor milieu-en geluidsoverlast!

Reacties


Gast

#7 Re: Schande aan de maatschapij

2014-05-27 12:33:28

#1: -

Hebben jullie mensen dan totaal geen respect voor ieders hobby?

Het type persoon dat jullie zijn is een verzuurd persoon die voor alles wat nog maar hoorbaar is zullen gaan klagen bij onze vrienden de Politie, Ik ben zelf al enige jaren crosser en wat voor onzin wij allemaal te horen krijgen van mensen is onwaarschijnlijk. Het enige wat jullie denken is aan jezelf en andere mensen kunnen de boom in. Ten eerste als je gaat klagen dat je al genoeg geluids en milieu overlast hebt dan had je in eerste instantie niet op die plaats gaan moeten wonen ! Dit is toch niet te plaatsen waar onze maatschapij heen gaat mensen weten dat er geluidsoverlast is en dan gaan ze er toch wonen en achteraf komen ze dan met hun belachelijk petities dit is waar ik van verziek omdat het overal hetzelfde verhaaltje is ikke ikke en de rest kan stikken . Mischien moetten jullie soort mensen eens eerst aan jezelf de vraag stellen Ben ik nu niet een hele grote egoïst en eis ik alle rust en zever als je dan al die rust en zever wilt koop dan een huis in de natuur en ga daar alleen verzieken i.p.v onze maatschapij alleen nog maar meer te verzuren !!!!