ZWARE STRAF GEËIST VOOR DADERS ONTHOOFDE ZWAAN ARNHEM.

Quoted post


Gast

#365

2014-04-29 14:05

Zeer laffe daad die bestraft dient te worden met hoge straf om een voorbeeld te stellen. Want normaal worden de daders van deze lafhartige daden bijna nooit gepakt. Dieren mishandeling of doden van zinloze acties zoals deze moeten nou maar eens flink hard aangepakt worden. Zijn gewoon zielige mensen die dit doen en durven niet hun eigen soort genoten aan te pakken om het een of andere en gaan ze het maar bot vieren of hulpeloze dieren. Misselijk word ik altijd ervan als ik dit soort berichtgevingen lees. Gelukkig zie ik het nooit gebeuren want ik sta niet voor me zelf in dan. Laat ze maar voor straf een jaar lang dieren helpen bv op een dieren ambulance of kinderboederij. Groet Mike

Reacties

Aangeslagen

#368 Re:

2014-04-29 14:15:04

#365: -

Dat is ook mijn idee, maar dan wel onder toezicht. En bij elke dag verzuim komt er een week bij.

Daarnaast is er geen enkel excuus, dus ook niet een slechte jeugd of, zoals ze het zelf verklaarden, het onder invloed zijn van drank en drugs. Als je dan in de auto stapt ben je ook de sjaak. Dat doe je dus gewoon niet!

Misschien toch maar weer op de Partij voor de Dieren stemmen.