Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post


Gast

#2367

2014-04-22 20:23

U toont zelfs niet de eerlijkheid door toe te geven dat u ongelijk had in de discussie over blasfemie.
Het bewijsmateriaal slaat u vrolijk over en dan hebt u nog het lef om te zeggen dat ik weiger om inhoudelijk ergens op in te gaan.

Reacties

De boemerang

#2368 Re:

2014-04-22 20:29:57

#2367: -

"U toont zelfs niet de eerlijkheid door toe te geven dat u ongelijk had in de discussie over blasfemie.
Het bewijsmateriaal slaat u vrolijk over en dan hebt u nog het lef om te zeggen dat ik weiger om inhoudelijk ergens op in te gaan."

U acht een artikeltje waarin de een of andere aartsdiocees en een drietal anderen de film blasfemisch vinden, het bewijs dat de film inderdaad blasfemisch is?!? Kom op, u weet beter dan dat. Bovendien is het verwijzen naar een artikeltje, absoluut niet 'ergens inhoudelijk op in gaan'. Nogmaals: u weet beter dan dat. Ik heb het bovendien niet overgeslagen, maar in mijn vorige reactie genoemd. Nogmaals: verdraai niet mijn woorden, dat past niet binnen de Westerse waarden.

Ik had gehoopt op een levendige discussie waarin u uw stellingen zou onderbouwen en mijn tegenargumenten zou pareren, maar ik ben alweer teleurgesteld door wat ontwijkend geglibber, het aanhalen van obscure citaten, artikeltjes (wat is dat toch met de PVV-aanhang en die 'alleszeggende' voorbeelden?) en vervolgens vervallen in agressieve defensie.

U kunt toch werkelijk niet serieus menen het veroordelen van anderhalf miljard mensen te rechtvaardigen door een citaatje van één bekeerde/afvallige• enkeling (•doorhalen naargelang uw bril gekleurd is)?

U kunt toch werkelijk niet menen dat een artikeltje op het internet uw gelijk bewijst, want duizenden andere artikels beweren het tegenovergestelde en nog veel meer beweren dat de zon om de aarde draait en dat Elvis Presley nog leeft.